آیا روزنامه اصلاح‌طلب قمی حیا را قی کرده است؟!

مدیرمسئول روزنامه پیام قم طی یادداشتی مغشوش، وجود و یا تلاش دشمن برای «نفوذ» در ساختارهای نظام را با تاکید بر کلمه «بیشتر»، ساخته و پرداخته طیف اصولگرا دانسته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت حیدری مدیرمسئول روزنامه پیام قم طی یادداشتی مغشوش، وجود و یا تلاش دشمن برای «نفوذ» در ساختارهای نظام را با تاکید بر کلمه «بیشتر»، ساخته و پرداخته طیف اصولگرا دانسته است.

حیدری در این یادداشت نفوذی‌ها را دارای ظاهری موجه و با ژستی دلسوزانه معرفی کرده که جنایاتی همچون ترور شهیدان رجایی و باهنر را رقم زده‌اند و در داخل مراکز حساسی همچون صداوسیما و زندان اوین حضور دارند.

وی همچنین در توضیح نفوذ آورده است: "نفوذ و نفوذی، جملات و کلماتی است که از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در ادبیات سیاسی ایران وجود داشته و همواره از سوی مدعیان با رنگ و بوی بیشتر و خاصی در رد و مخالفت با رقبای سیاسی خویش و ایجاد فضا و بستر لازم و بیشتر برای خودشان در عرصه مدیریتی و نفوذ بیشتر در ارکان نظام به کار برده می‌شود."

مدیرمسئول روزنامه پیام قم درحالی اصل «نفوذ» ساخته و پرداخته یک جناح سیاسی می‌داند که رهبرانقلاب به کرات در سخنرانی‌های خود راجع به نفوذ دشمن در کشور هشدارهای لازم را به مردم و مسئولان نظام جمهوری اسلامی گوشزد کرده‌اند.

این تقلاها در حمایت از جبهه ورشکسته اصلاح‌طلب به رشته تحریر درآمده است و نویسنده ناوارد، ناشیانه در تلاش است که طیف متبوع خود را به اصطلاح پاستوریزه کند.

وی در همین راستا در بخشی دیگری از یادداشت خود نوشته است: "باید به این جماعت ساده‌لوح اما مدعی گفت منتقدان دلسوز در این نظام که بیشتر در جبهه مردمی اصلاح طلب با پشتوانه عظیم مردمی همراه هستند هیچ‌گاه نفوذی نبوده‌اند."

نویسنده که گویا در زمان متوقف مانده، مشخص نمی‌کند که این پشتوانه عظیم مردمی دقیقا کجا تشریف داشتند که اصلاح‌طلبان در نهادهای انتخابی، در اقلیت محض به سر می‌برند!

ادعای عدم وجود نفوذی‌ در جبهه اصلاحات نیز به قدری مضحک است که نگارنده این مرقومه احتمال می‌دهد که اگر در فضایی صمیمی از آقای مدیرمسئول روزنامه پیام قم در این باره سوال شود، خود وی نیز از سر شرم به خنده بیوفتد!

در غیر این صورت وی انصاف و حیا را قی کرده است که بازداشت، حبس و اعترافات افراد منتسب به جبهه اصلاحات به نفوذی بودن و حضور خیل اصلاح‌طلبان در ترکیب کارکنان و کارشناسان شبکه‌های ماهواره‌ای را نمی‌بینید!


انتهای پیام/


منبع:قم نا
http://qomefarda.ir/37478
اخبار مرتبط

نظرات شما