اجلاسیه ۵۶۵ شهید ارتش جمهوری اسلامی در استان قم

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش از برگزاری اجلاسیه ۵۶۵ شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان قم دوشنبه هفته جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، امیر سرتیپ دوم فولادی پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری اجلاسیه ۵۶۵ شهید ارتش جمهوری اسلامی در استان قم اظهار داشت: این اجلاسیه روز دوشنبه ۱۶ آبان ماه از ساعت ۱۹ در سالن همایش مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) قم برگزار می‌شود.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: یکی از اهداف برگزاری این اجلاسیه ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت در سطح استان قم و همچنین معرفی شهدای ارتش جمهوری اسلامی که از این استان در سال‌های دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت رسیدند می‌باشد.

وی بیان داشت: در این اجلاسیه جمعی از خانواده‌های شهدا و همچنین فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی و مسئولان استانی و ملی حضور خواهند داشت و تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا نیز تجلیل می‌شوند.

امیر فولادی افزود: در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم که در آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود، اجلاسیه شهدای ارتش جمهوری اسلامی در استان قم نیز برنامه ریزی شد که در کنار آن بازدید از خانواده‌های معظم شهدا، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهیدان، نامگذاری تعدادی از خیابان‌ها به نام شهدای ارتش و نیز نصب تمثال شهدا در برخی معابر اصلی شهر مقدس قم از جمله برنامه‌ها بوده است.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان داشت: اقدامات فرهنگی نیز در راستای معرفی شهدای ارتش جمهوری اسلامی به مردم شریف قم صورت گرفته است و امیدواریم بتوانیم پیام شهدا را به نسل جدید و جامعه برسانیم.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/37743
اخبار مرتبط

نظرات شما