عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی:

آغوش رایگان مطالبه سیاسی نیست بلکه پایان انسانیت است

ذوالنور گفت: دانشجو نماهای دختر در دانشگاه ها وارد می شوند و آغوش رایگان ارائه می دهند این از بین رفتن تمام انسانیت است این مطالبه سیاسی و اقتصادی نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در اجلاسیه بزرگداشت شهدای جهاد سازندگی قم که شامگاه ۱۹ آبان در سالن همایش های باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد اظهار داشت: شهادت به علت اینکه یک مسئله ماورایی است ذهن ما قابلیت فهم جایگاه و مقام شهید  و ارزش ولایت را ندارد، به همین خاطر موضوع شهادت به یک معامله مهم و بزرگ تشبیه شده است، معمولا اسم مالک و فروشنده در اسناد معامله می آید اما در مسئله شهادت خریدار در ابتدا مطرح است که همان خداوند است که مالک جان هاست و فروشنده همان مومنان هستند.


وی گفت:  گفته شده اگر انسان ها باطن همدیگر را ببینند جنازه یکدیگر را نیز دفن نمی کنند خداوند باطن و ظاهر را می داند و از رگ گردن به انسان نزدیک است چنین خدایی خریدار جان شهید می شود.

ذوالنور عنوان داشت: در معامله شهادت هیچ چیزی برای مومن نمی ماند و هرچه هست را  تقدیم خدا می کند و این جان زیر تیغ شمشیر فروخته می شود و  خداوند برای چنین کالایی بهشت را در نظر گرفته است خداوند فرموده هیچ چیزی قیمت و ارزش انسان را ندارد آن را جز به بهشت نباید فروخت.


نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شهدا نیازی به یادواره ها و اجلاسیه ها ندارند بلکه ما محتاج این هستیم که شهدا را یاد کنیم، یادواره شهدا همان رحمت الهی است که ما نمی بینم.


ذوالنور اضافه کرد: وقتی رزمنده ای عزم جهاد می کند خداوند برات آزادی از آتش را به او می دهد از مقام شهید همین بس که  وقتی روی خاک می افتد و جان دهد خداوند می فرمایید آفرین بر این روح پاکی که از بدن پاک خارج شد در روایات آمده یک شهید ۷۰ نفر را شفاعت می کند در برخی روایات هم شفاعت برای ۷ هزار نفر آمده است، از مظلوم ترین شهدای دفاع مقدس شهدای جهاد سازندگی هستند خدمات جهاد محدود به دوران دفاع مقدس نیست بلکه قبل از جنگ هم ارائه خدمات داشتند و در همه عرصه خود را خدمتکار مردم می دانستند.


نماینده مردم قم بیان داشت: نیروهای جهاد سازندگی قبل از عملیات، حین عملیات و بعد از عملیات پای کار بودند و دل به دریای خطر می زدند هنگامی که دشمن بمب می ریخت رزمندگان متوجه می شدند و پناه می گرفتند اما رزمندگان جهاد سازندگی در سیبل دشمن و روی لودر ها و بلدوزرها کاملا در تیررس دشمن بودند.

وی اضافه کرد: بالاترین ایثار را رزمندگان جهاد سازندگی داشتند که اگر کمی از آن ایثار، امروز در بین برخی ها بود وضع مملکت این نبود ، امروز اغتشاشات و آشوب ها تمامیت آن ارزش ها را هدف قرار داده است شعارها اغتشاش گران اقتصادی و سیاسی نیست در این اغتشاشات دشمن ولی فقیه را هدف قرار داده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اگر وجود ولایت فقیه نبود دولت های مختلف با تفکرات گوناگون منحرف می شدند و چیزی از انقلاب باقی نمی ماند.

وی خاطر نشان کرد: دانشجو نماهای دختر در دانشگاه ها وارد می شوند و آغوش رایگان ارائه می دهند این از بین رفتن تمام انسانیت است این مطالبه سیاسی و اقتصادی نیست، آنکه آغوش رایگان فریاد می زند نسل جهاد و شهادت و انسانیت را نمی تواند تربیت کند، مساجد و قرآن ها را آتش زدند هدف اصلی این ها اصل دین است زیرا می دانند مکتبی که شهادت دارد اسارت ندارد شهادت هم در مکتب سیدالشهدا وجود دارد.

ذوالنور ادامه داد: مشکلات اقتصادی وجود دارد و نمی توان انکار کرد هرکسی انکار کند کور است مردم اغتشاشات را همراهی نکردند. درست است مشکلات اقتصادی دارند اما قاتل و آشوبگر نیستند، در این اغتشاشات نیروی انتظامی کتک خورد و شهید داد اما اسلحه نکشید تا پروژه کشته سازی دشمن محقق نشود.

وی خاطر نشان کرد: شهید آرمان علی وردی را به شدیدترین شکل شکنجه و شهید کردند تا به ولی فقیه فحاشی کند اما این کار را نکرد امروز راه جهاد باز است اگر مسئولی برای حل مشکلات مردم تلاش کند استمرار راه شهدا است اگر مسئولی کوتاهی کند پا روی خون شهدا گذاشته است، پدران و مادران شهدا و خانواده شهدا اولین افرادی هستند که مشکلات کشور آنها را ناراحت می کند زیرا جان عزیزان خود را در راه این کشور دادند.
انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/37857
اخبار مرتبط

نظرات شما