طنز پرداز هتاک قمی به دوسال حبس محکوم شد

زینب موسوی معروف به امپراطور کوزوکو با انتشار یک استوری در حساب اینستاگرام خود نوشته است که ۲۵ روز در انفرادی بوده و باید بر اساس رای بدوی دادگاه، دو سال به زندان برود. وی در التهابات اخیر کشور به حمایت از اغتشاشات پرداخته و مخاطبان‌اش را به اعتصاب و شرکت در تجمعات خیابانی دعوت کرده بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، زینب موسوی معروف به امپراطور کوزوکو می‌گوید در دادگاه بدوی به ۲ سال حبس محکوم شده است.

وی با انتشار یک استوری در حساب اینستاگرام خود نوشته است که ۲۵ روز در انفرادی بوده و بر اساس رای بدوی دادگاه باید دو سال را در حبس بگذراند؛ البته ممکن است این رای در دادگاه تجدیدنظر، تغییر کند‌.

 

وی در التهابات اخیر کشور به حمایت از اغتشاشات پرداخته و با تهییج فضا و به کار بردن عبارات بعضا به دور از شأن انسانی در حساب‌های اینستاگرام و توییتر خود، مخاطبان‌اش را به اعتصاب و شرکت در تجمعات خیابانی دعوت کرده بود.

بازداشت زینب موسوی در بیستم مهر ماه با واکنش‌های بسیاری همراه بود و شهروندان قمی از برخورد با چنین فردی که فرهنگ اصیل این شهر را نشانه گرفته بود؛ استقبال کرده و معتقد بودند که پیش از این‌ها باید با این فرد برخورد جدی می‌شد.

زینب موسوی به واسطه عواملی چون ظاهر شدن در قامت زنی سنتی از شهر مذهبی قم در کنار شوخی با مسائل خصوصی و زناشویی و گفتن حرف‌های دوپهلو با معنای وقیحانه و استفاده از الفاظ رکیک توانست تا در فضای مجازی به شهرت برسد.

وی در یکی از اظهارنظرهایش پس از سقوط هواپیمای اکراینی، شهادت رزمندگان ایرانی در هشت سال دفاع مقدس را زیر سوال برد و در طول فعالیت‌های خود بارها نظام و شخصیت‌هایش را مورد همجه قرار داده است.



انتهای پیام/


منبع:قم نا
http://qomefarda.ir/38455
اخبار مرتبط

نظرات شما