بزرگداشت سالروز قیام ۱۹ دی در حرم قم برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، مراسم و محافل آستان حضرت فاطمه معصومه(س) از  ۱۷ تا ۲۳ دی‌ماه ۱۴۰۱ همزمان با دهه بصیرت و میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش مراسم حرم مطهر هر روز با برنامه‌های نیایش صبحگاهی بعد از نماز صبح، مراسم سخنرانی قبل از اذان ظهر، قرائت زیارتنامه حضرت معصومه (س) بعد از نماز عصر، مراسم سخنرانی قبل از اذان مغرب و مراسم سخنرانی و مداحی بعد از نماز عشا دنبال خواهد شد.

مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر بانوی کرامت، شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام تاجیک، دوشنبه و سه شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام علی اصغر آیتی، چهارشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام روح الله راسل و پنجشنبه و جمعه با سخنرانی حجت الاسلام میردامادیان برگزار می‌شود.

مراسم قبل از اذان مغرب حرم مطهر شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام سیدرضا طباطبایی، دوشنبه و سه شنبه با سخنرانی حجت الاسلام محمدحسین حقجو، چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام محمدرضا ارغوانی، پنجشنبه در قالب محفل انس با قرآن کریم با حضور مهدی فروغی و مداحی یاسین شیخ زاده و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام سیداحمد حسینی برگزار می شود.

مراسم بعد از نماز مغرب و عشاء از شنبه تا جمعه با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین تراشیون، احمد پناهیان، حسینی قمی، فرحزاد، رفیعی، میرباقری و مؤمنی برگزار می شود و یکشنبه همزمان با شب ۱۹ دی ماه با مداحی رضا ایزدی و پنج شنبه و جمعه مصادف با ایام ولادت حضرت زهرا(س) با مداحی سیدمهدی میرداماد و حسن شالبافان برگزار می‌شود.

شنبه بعد از نماز مغرب و عشا کرسی تلاوت ملی قران کریم با حضور محمد اسماعیلی، چهارشنبه صبح برنامه نیایش صبحگاهی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر ظهیری و پنجشنبه بعد از نماز صبح قرائت زیارت عاشورا با صدای حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی برگزار می‌شود.

همچنین پنجشنبه شب هفته جاری بعد از نماز عشا دعای کمیل با نوای سیدمهدی میرداماد، جمعه صبح دعای ندبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین آقامیری و قرائت دعا توسط عباس حیدرزاده و جمعه عصر قرائت زیارت آل یاسین با نوای محمد ریحانی دنبال خواهد شد.



انتهای پیام/


منبع:پایگاه رسانه ای حرم حضرت معصومه
http://qomefarda.ir/39190
اخبار مرتبط

نظرات شما