سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد:

اختصاص ۵ هزار قوطی شیر خشک یارانه‌ای برای توزیع در قم

سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: با تأیید سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت مقرر شد ۵ هزار قوطی سهمیه شیر خشک یارانه‌ای برای توزیع در استان اختصاص یابد.

 عباس تهذیبی، سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  در خصوص موضوع شیر خشک یارانه‌ای در سطح داروخانه‌ها، گفت: با توجه به گزارشات و بررسی‌های انجام شده از داروخانه‌ها و شرکت‌های توزیع‌کننده شیر خشک یارانه‌ای، طی دو نامه موضوع با فوریت آنی به سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت ارسال و درخواست افزایش سهمیه استان شده است.

سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: کارشناسان این معاونت پیگیر تأمین شیر خشک یارانه‌ای کودکان هستند و با شرکت توزیع پخش نیز مکاتبات از روز‌های گذشته انجام شده است.

وی ابراز کرد: با توجه به پیگیری‌های انجام‌شده و با تأیید سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت مقرر گردید، ۵ هزار سهمیه شیر خشک یارانه‌ای از سوی شرکت پخش برای توزیع در استان اختصاص یابد.

دکتر تهذیبی با بیان اینکه این تعداد شیر خشک به‌صورت سهمیه‌ای بوده و از فردا در سطح داروخانه‌های شبانه‌روزی و داروخانه‌هایی که اسامی آن‌ها اعلام خواهد شد توزیع می‌گردد، گفت: همشهریان می‌توانند برای اطلاع از نحوه توزیع شیر خشک یارانه‌ای با شماره ۳۶۱۶۲۶۵۴ و ۳۶۱۶۲۶۷۸ تماس حاصل فرمایند.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/39596
اخبار مرتبط

نظرات شما