مدیر تربیت‌بدنی خواهران سپاه و بسیج قم خبرداد؛

مسابقات تیراندازی بانوان قم به مناسبت دهه فجر برگزار شد+ تصاویر

مدیر تربیت‌بدنی خواهران سپاه و بسیج قم گفت: مسابقات تیراندازی بانوان قم به مناسبت دهه فجر برگزار شد.

باعظم طراوتی مدیر تربیت‌بدنی خواهران سپاه و بسیج قم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت: مسابقات تیراندازی بانوان قم جام فجر یادبود شهید مدافع حرم محمدعلی قلی زاده به همت مدیریت تربیت‌بدنی بدنی خواهران سپاه و بسیج قم و مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم در سالن شهید سلیمانی قم برگزار شد.

وی گفت: در این مسابقات ۶۰ نفر از بانوان قم شرکت کردند که به شش نفر از برگزیدگان حکم قهرمانی، مدال و بن خرید لوازم ورزشی اهدا شد.

طراوتی خاطر نشان کرد: به پاس قدردانی از شهدای مدافع حرم در این مسابقات ۱۵ نفر از خانواده شهدای مدافع حرم قم حضور داشتند که ضمن شرکت در مسابقات از خانواده شهدا تجلیل به عمل آمد.

مدیر تربیت‌بدنی خواهران سپاه و بسیج استان قم افزود: حفظ روحیه نشاط و شادابی بانوان برای تحکیم و حفظ سلامت روحی خانواده از تاکیدات مقام معظم رهبری است به همین منظور یکی از برنامه های تربیت بدنی خواهران سپاه و بسیج قم برگزاری مسابقات ورزشی با حضور بانوان در کنار فرزندان می باشد.

وی ادامه داد: از آغاز هفته دفاع مقدس تا ایام الله دهه فجر بیش از ۵۰  مسابقات با حضور نفر ۳ هزار نفر از بانوان قم  به همت مدیریت تربیت بدنی خواهران سپاه و بسیج قم برگزار شده است و مسابقات همچنان ادامه دارد.

طراوتی افزود: همچنین تیم ۱۱ ورزشکار دفاع شخصی برای شرکت در همایش اقتدار گردان‌های کوثر در رشته دفاع شخصی به مشهد اعزام شدند.
گالری عکس
http://qomefarda.ir/39937
اخبار مرتبط

نظرات شما