برگزاری جشن‌های نیمه شعبان با رویکرد ملی در قم

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: امسال تمامی جشن‌ها و مراسم‌های فرهنگی نیمه شعبان با رویکرد ملی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، امروز در جلسه اعضای ستاد هماهنگی جشن‌های مردمی اعیاد شعبانیه گفت: با همکاری و هماهنگی هرچه بیشتر دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های خدمت رسان در استان، این آمادگی را داریم تا سفر عاشقان به حضرت مهدی (عج) به قم را تسهیل و برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی با محوریت انتظار اجرا کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن ذاکری افزود:در راه تبلیغ فرهنگ مهدوی و ترویج و اشاعه این فرهنگ ارزشمند به سراسر کشور‌ها، باید از تمام ابزار و امکانات فرهنگی مان استفاده و با نقشه‌های ضد فرهنگی دشمنانی که قصد کمرنگ کردن شور و سرور در این ایام را دارند مقابله کرد.

وی با بیان اینکه شب نیمه شعبان بانگ یا مهدی را در نقاط مختلف کشور خواهیم داشت گفت: در روز نیمه شعبان هم علاوه بر پیاده روی عموم مردم، برپایی مواکب در مسیر پیاده روی‌ها را خواهیم داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان افزود: تاکنون ۱۸۰ موکب برای برپایی در روز‌های منتهی به جشن نیمه شعبان در مسیر بلوار پیامبر اعظم ثبت نام و اعلام آمادگی کرده اند.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/40351
اخبار مرتبط

نظرات شما