مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم؛

رکورد بالاترین مصرف ‌برق در قم زده شد

با افزایش گرمای هوا در استان طی روزهای اخیر، مصرف برق در استان به‌صورت چشمگیری افزایش پیدا کرده است به‌طوری‌که روز گذشته با افزایش مصرف برق در استان قم رکورد بالاترین مصرف سال گذشته در استان زده شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، یوسف صادقی رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم اظهار داشت: روز چهارشنبه 7 تیرماه، ماکزیمم پیک مصرف مشترکین برق در استان قم به عدد 907 مگاوات رسید.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم افزود: 907 مگاوات مصرف برقی که در روز 7 تیرماه در استان ثبت گردید، رکورد بالاترین مصرف سال گذشته در استان را زده است، به‌طوری‌که سال گذشته ماکزیمم مصرف در دوره پیک تابستان عدد 904 مگاوات ثبت شده بود.
صادقی تصریح کرد: مصرف برق در کشورمان امروز با عبور از 68 هزار مگاوات رکوردی تازه از خود برجای گذاشت که مهم‌ترین دلیل این افزایش مصرف، گرمای دمای هوا در روزهای اخیر در کشور است و همین امر به روند افزایشی مصرف برق دامن زده است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: تمامی هم استانی‌های گرامی با مدیریت صحیح مصرف برق و توصیه به‌صرفه جویی در مصرف به سایر شهروندان، خدمتگزاران خود را در صنعت برق کشور یاری نمایند تا در سال جاری شبکه برقی پایدار و به‌دوراز خاموشی داشته باشیم.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/43414
اخبار مرتبط

نظرات شما