معاون دادستان قم:

۹۰ هنجارشکن در بوستان‌های قم دستگیر شدند

معاون دادستان قم ایجاد امنیت در بوستان‌ها را یک مطالبه مردمی خواند و گفت: با اجرای طرح ارتقای امنیت و سالم‌سازی بوستان‌ها، از ابتدای تابستان ۹۰ نفر از هنجارشکنان و مزاحمین خانواده‌ها دستگیر و ده خودرو توقیف شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، روح‌الله مسلم خانی معاون دادستان قم در گفت‌وگویی خبری از آغاز طرح ارتقا امنیت و سالم‌سازی بوستان‌ها بالاخص ‌بوستان‌های بزرگ شهر در تابستان امسال خبر داد و اظهار داشت: در راستای تأمین نظم و امنیت عمومی و بهره‌مندی خانواده‌ها از بوستان‌ها در ایام فراغت، در کنار اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع از سوی قرارگاه 19 دی در سطح بوستان‌ها، با هر نوع هنجارشکنی در بوستان‌ها وفق قانون و با قاطعیت برخورد می‌شود و این طرح تا آخر تابستان در بوستان‌های هدف اجرا خواهد شد. 
معاون دادستان قم ایجاد امنیت در بوستان‌ها برای حضور خانواده‌ها را یک مطالبه مردمی خواند و بیان داشت: از ابتدای اجرای این طرح از آغاز تابستان با دستورات قضایی 90 نفر از هنجارشکنان و مزاحمین خانواده‌ها توسط ضابطین قضایی دستگیر و ده خودرو توقیف شده است و برای متخلفان پرونده قضایی تشکیل شد. 
این مقام قضایی با هشدار به افرادی که قصد هنجارشکنی و سلب آسایش عمومی در سطح بوستان‌ها را دارند، بر حمایت قاطع قضایی از اقدامات ضابطین در برقراری نظم و امنیت و برخورد با هر نوع هنجارشکنی تأکید کرد.
مسلم خانی در پایان ابراز امیدواری کرد: با حضور متولیان و نهادهای فرهنگی و نظارت ضابطین با دستور قضایی و همراهی و مشارکت مردم، بوستان‌ها محل امنی برای حضور خانواده‌ها در تابستان باشد.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/43487
اخبار مرتبط

نظرات شما