مدیر منطقه ۲ شهرداری قم:

منطقه ۲ قم در توزیع آسفالت پیشرو است

مدیر منطقه ۲ شهرداری قم با اشاره به اینکه منطقه ۲ قم در توزیع آسفالت پیشرو است گفت: در سال جاری ۱۶ هزار تن آسفالت در منطقه توزیع خواهد شد که البته ۶۰درصد از این مقدار توزیع شده است.

رضا رحیمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت: منطقه ۲ شهرداری قم در بحث آسفالت معابر پیشرو است و سالانه بین ۱۲ تا ۱۳ هزار تن در سطح معابر منطقه ۲ توزیع می‌شود، کلیه معابر سطح منطقه ۲ روکش آسفالت شده است. 
مدیر منطقه ۲ شهرداری قم افزود: بخشی از این روکش آسفالت از منابع استانی و بخشی هم از منابع شهرداری انجام شده است، اکنون در منطقه ۲ خیابانی که خاکی باشد وجود ندارد، اگر مردم خیابانی در منطقه ۲ قم می‌شناسند که آسفالت نشده حتماً به ما اطلاع دهند.
وی در پاسخ به این سؤال که مردم منطقه ۲ از عدم آسفالت کوچه‌ها گلایه دارند دراین‌خصوص برنامه‌ای دارید؟ گفت: یک کمیته از شهرداری مرکزی کوچه‌ها را بررسی می‌کند این گروه تشخیص می‌دهد که این کوچه نیاز به روکش آسفالت دارد یا ندارد در برخی از کوچه‌ها دو مبحث وجود دارد به طور مثال اهالی یکی از کوچه‌های منطقه مطالبه آسفالت دارند و تشخیص کارشناسان هم بر نیاز به آسفالت است؛ اما یکی از مشکلات جدولی است که از قبل انجام شده است مقرون‌به‌صرفه نیست که جدول‌ها برداشته شود آسفالت جمع شود و آسفالت جدید انجام شود ناگزیر هستیم آسفالت رو انجام دهیم که ازیک‌طرف جدول چال می‌ماند و ازیک‌طرف درب برخی از منازل پایین می‌ماند.
رحیمی اضافه کرد: گاهی نماینده‌های کوچه‌ها به شهرداری منطقه مراجعه می‌کنند که نیاز است باتوجه‌به مشکلات موجود به تفاهم برسیم با برخی از کوچه‌ها به تفاهم رسیدیم و کار هم انجام شده؛ اما در برخی از کوچه‌ها با مخالف چند نفر کار آسفالت کوچه انجام نمی‌شود.
مدیر منطقه ۲ شهرداری قم تصریح کرد: از همین‌جا قول می‌دهم شهروندانی که با همراهی و نظر کارشناسان فنی شهرداری همراهی کنند این آمادگی را داریم که کوچه را آسفالت کنیم و در بخش جدول‌کشی هم مردم مشارکت می‌کنند؛ اما مشارکت مردم در این زمینه زیر ۳۰ درصد است و بیش از ۷۰ درصد کار بر عهده منطقه است.
رحیمی خاطرنشان کرد: در سال گذشته حدود ۱۶ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۲ توزیع شده است و امسال نیز همین مقدار آسفالت توزیع خواهد شد که البته ۶۰درصد از این مقدار توزیع شده مابقی نیز تا پایان سال جاری توزیع خواهد شد.
وی گفت: آسفالت خیابان ۱۴ متری امام حسین علیه‌السلام مدنظر منطقه قرار دارد این خیابان در آینده تبدیل به ۲۰ متری خواهد شد به همین جهت با مرکز مکاتباتی انجام دادیم که تملکات این خیابان زمان‌بر است به همین جهت اجازه صادر شود تا این خیابان باتوجه‌به تردد زیاد آسفالت شود.

انتهای پیام/170


http://qomefarda.ir/43622
اخبار مرتبط

نظرات شما