با حکم معاون استاندار :

مسئول کمیته مردمی ستاد اربعین قم منصوب شد

با حکم معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم، «مهدی قربانی کرم» به عنوان مسئول کمیته مردمی ستاد اربعین حسینی استان قم منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، ابوالقاسم مقیمی معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم و جانشین ستاد اربعین حسینی استان، طی حکمی «مهدی قربانی کرم» را به عنوان رئیس کمیته مردمی ستاد اربعین حسینی استان قم منصوب کرد.

در این حکم آمده است: اربعین حسینی، نشانه اراده پروردگار برای برافراشته‌تر کردن پرچم اسلام و اهل‌بیت(ع) می‌باشد که این حرکت با هیچ سیاست و تدبیر بشری قابل تحقق نیست و این دست خدا است که با این جلوه عظیم بشارت می‌دهد راه پیش روی ما روشن و پیمودنی است.

با عنایت به در پیش رو بودن اربعین حسینی و ابلاغیه استاندار محترم، لذا به موجب این ابلاغ جنابعالی را به سمت رئیس کمیته مردمی ستاد اربعین حسینی(ع) استان قم منصوب می‌نمایم.

امید است با توکل به خدای تبارک و تعالی با برنامه‌ریزی و روحیه انقلابی و جهادی تلاش و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود داخل و خارج استان همراه با بهره‌گیری و همکاری با ظرفیت‌های مردمی نسبت به فراهم نمودن بستری مطلوب، برای خدمت‌رسانی و جلب رضایت‌مندی زائران اربعین حسینی، اقدام فرمایید.

پایان پیام/




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/43894
اخبار مرتبط

نظرات شما