امام‌جمعه قم:

به‌زودی انتقام الهی گریبان قرآن سوزان را خواهد گرفت

امام‌جمعه قم گفت: قرآن سوزان و حامیان صهیونیسم آن بدانند دست انتقام الهی گریبان آنها را خواهد گرفت و تازیانه عذاب الهی آنها را تا جهنم همراهی خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت‌الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های نمازجمعه ظهر عاشورا که در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها برگزار شد اظهار داشت: بنی‌امیه و غاصبان حق اهل‌بیت علیهم‌السلام یکی از کارهای ناجوانمردانه که کردند تبلیغات وسیع و شایعه علیه امیرالمؤمنین و اهل‌بیت بود که  غیرمقید به دین هستند و حضرت علی علیه‌السلام نماز نمی‌خواند تا زمانی که امام علی علیه‌السلام در محراب به شهادت رسید مردم می‌گفتند مگر علی علیه‌السلام نماز می‌خواند این است قدرت تبلیغات است.
امام‌جمعه قم عنوان داشت: یزید لعنت الله علیه در مورد امام حسین علیه‌السلام هم چنین تبلیغات دروغی داشت نمازخواندن امام حسین علیه‌السلام در ظهر عاشورا چند پیام داشت نماز ستون دین است، نماز اساس درگیری جبهه حق و باطل نماز است اگر نماز به‌درستی به‌جای آورده شود گناهان دیگر از جمله بدحجابی، فحشا، دزدی و اختلاس  به وجود نمی‌آید نماز ظهر عاشورای امام حسین علیه‌السلام خنثی‌کننده تبلیغات دشمن علیه اهل‌بیت بود.
سعیدی افزود: آخرین خطبه امام حسین علیه‌السلام دعوت به تقوا بود و برحذری از دنیا بود؛ زیرا همه دزدی‌ها، بی‌عفتی‌ها، قرآن سوزی‌ها و فریب‌ها به علت بی‌تقوایی است دنیاگرایی عاقبت بدی دارد.
امام‌جمعه قم اضافه کرد: امام در روز عاشورا هدف قیام خود را امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر فرمودند، امربه‌معروف و نهی از که یک کار فرهنگی و ارزشمند است کسانی که ایراد می‌گیرند چرا روی بی‌حجابی تمرکز کردید نگاه کنند دشمن‌روی حجاب، بی‌عفتی و فساد اخلاقی تمرکز می‌کنند چرا متدینان متمرکز نشوند، هنگامی که عمر سعد به خیمه‌ها حمله کرد امام بدنش زخمی بود و توان حرکت نداشت؛ اما بر شمشیر خود تکیه زد و اعلام کرد اگر  دین ندارید آزادمرد باشید.
سعیدی تصریح کرد: آنهایی که می‌گویند جلوی اختلاس را بگیرید بدانند رئیس‌جمهور، نیروهای نظامی و قوه قضائیه باقدرت با این دزدان برخورد می‌کنند، اختلاسگران مال مردم را می‌زند؛ اما  مفسدان اخلاقی دین مردم را می‌گیرند و باعث متلاشی‌شدن خانواده‌ها می‌شوند از امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر نباید خجالت کشید.
تولیت حرم حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها خاطرنشان کرد: قرآن سوزان و حامیان صهیونیسم آن بدانند دست انتقام الهی گریبان آنها را خواهد گرفت و تازیانه عذاب الهی آنها را تا جهنم همراهی خواهد کرد.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/44156
اخبار مرتبط

نظرات شما