فرمانده انتظامی شهرستان قم:

۳۱ دستگاه ماینر غیرمجاز در قم کشف و توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان قم از کشف و توقیف ۳۱ دستگاه ماینر غیرمجاز از یک واحد دامپروری در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سرهنگ امیر مختاری در گفت‌وگویی اظهار داشت: در راستای مقابله با پدیده شوم قاچاق و جمع‌آوری دستگاه‌های ارز رمز دیجیتال غیرمجاز در سطح استان، با اقدامات پلیسی صورت‌گرفته توسط مأموران پاسگاه انتظامی" لنگرود" قم با همکاری تیم‌های حراست و بازرسی لوازم اندازه‌گیری شرکت توزیع نیروی برق استان، تعداد ۳۱ دستگاه ماینر فعال از یک واحد دامپروری کشف و توقیف شد.
وی افزود: این تعداد دستگاه استخراج رمزارز معادل ۱۵۰ خانوار برق مصرف می‌کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان قم تصریح کرد: یک نفر متهم دراین‌رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
کشف کالای قاچاق در قم 
معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی از کشف یک هزار و ۵۴۸ بکس سیگار قاچاق به ارزش ۹۴۵ میلیون ریال در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری "پژو ۴۰۵" خبر داد.
سرهنگ "سید مجتبی اشرفی" اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مقابله باعرضه کالای قاچاق، مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان در محور" سلفچگان – ساوه" به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی افزود: در ادامه با حضور مأموران در محل، طی بازرسی از خودروی موصوف، " هزار و ۵۴۸ بکس انواع سیگار فاقد مجوز و قاچاق" کشف و دراین‌رابطه متهم دستگیر شد.
اشرفی ادامه داد: برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش ریالی کالای مکشوفه ۹۴۵ میلیون ریال برآورد شده است.
معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی قم اضافه کرد: در ادامه متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.




انتهای پیام/


منبع:ایرنا
http://qomefarda.ir/44759
اخبار مرتبط

نظرات شما