معاون هماهنگ‌کننده سپاه قم:

سپاه و ارتش پای‌کار خدمت به زائران اربعین هستند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قم گفت: سپاه و ارتش پای‌کار خدمت به زائران اربعین هستند و پشتیبانی قرارگاه اربعین را بر عهده دارند.

سرهنگ امیر جعفری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا اظهار داشت: در قرارگاه اربعین استانی نیروهای مسلح از جمله سپاه و ارتش در کمیته پشتیبانی به زائران اربعین خدمت می‌کنند، سپاه مسئول کمیته پشتیبانی و ارتش دبیر کمیته پشتیبانی قرارگاه استانی اربعین است.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه قم ادامه داد: جلسات متعدد هماهنگی نیز برگزار شده است، مسجد مقدس جمکران یکی از محل‌های اسکان زائران اربعین است که دارای زیرساخت‌های مناسبی نیز است و طبق توافقی که با مدیریت مسجد مقدس جمکران صورت‌گرفته است پشتیبانی امکاناتی مسجد بر عهده ما قرار دارد.
وی افزود: انواع تجهیزات و امکانات مانند سردخانه، کامیون، جرثقیل، کفی، سرویس بهداشتی و حمام و تجهیزات آشپزخانه با کمک سپاه و ارتش تأمین می‌شود.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه قم خاطرنشان کرد: گروه‌های مردمی نیز اگر به ما مراجعه کنند مازاد اقلامی که به مسجد مقدس جمکران واگذار کردیم را در اختیار آنها قرار خواهیم داد.
جعفری تصریح کرد: در بحث ترابری، خودروهای سپاه به قرارگاه مرکزی اربعین مأمور می‌شوند تا در مرزهای خروجی به سمت عراق در خدمت تردد زائران باشند، حدوداً تا ۵ روز بعد از اربعین طبق تجربه هرساله مشغول پشتیبانی خواهیم بود.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام علی بن ابی‌طالب علیه‌السلام قم عنوان داشت: در بحث تأمین نیروی انسانی نیز از ظرفیت بسیج و حوزه‌های مقاومت استفاده خواهد شد.
وی با اشاره به هجمه سنگین دشمنان از جمله رسانه‌های معاند به موضوع پیاده‌روی اربعین، اظهار داشت: دشمنان به این نتیجه رسیده‌اند که نقطه قوت ما محرم و صفر است، استیصال دشمنان دقیقاً تحقق فرمایش حضرت امام خمینی (ره) است که سال‌ها پیش فرموده بودند این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است.
جعفری بیان داشت: البته دشمنان هر چه تلاش کرده و در حوزه تهاجم فرهنگی هزینه کنند با آمدن محرم و صفر همه نقشه‌های آن‌ها بر باد می‌رود و این به برکت خون امام حسین علیه‌السلام است.
انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/44847
اخبار مرتبط

نظرات شما