رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

مدیریت مسجد جمکران، بار تکلیف سنگینی دارد

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خطاب به تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: بار سنگینی بر عهده شما گذاشته شده و بار تکلیف سنگینی دارد که برای شما آرزوی موفقیت دارم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی اکبر اجاق نژاد با آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه و دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری در این دیدار ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین اجاق نژاد، ابراز کرد: خدای متعال به واسطه شرایطی که سال های متمادی در غربت داشتید، پاداش خدمتگذاری به جایگاهی که منتسب به امید ما، حضرت بقیه الله (عج) است را به شما عنایت کرده و این به معنای حسن عاقبت است.

وی با تاکید بر اینکه حضرت ولی عصر (عج) را حاضر و ناظر بر اعمال و کردار خود بدانید، ادامه داد: برای نسل جوان که امروز نیاز به توجه دارد کار ویژه انجام دهید. برای رفع شر از مظلومین غزه و فلسطین دعا کنید که حتماً حضرت ولی عصر (عج) در این مسجد شریف به دعاهای شما توجه خواهند کرد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان خطاب به تولیت مسجد جمکران خاطرنشان کرد: بار سنگینی بر عهده شما گذاشته شده و بار سنگین تکلیف سنگین دارد که برای شما آرزوی موفقیت دارم.

حجت‌الاسلام والمسلمین اجاق‌نژاد تولیت مسجد مقدس جمکران در این دیدار با اشاره به اینکه امروزه این مکان مقدس علاوه بر داخل کشور، در اقصی نقاط عالم شناخته شده و به تعبیر رهبر معظم انقلاب پایگاه عظیم تشیع است، اظهار کرد: تاکید رهبر معظم انقلاب علاوه بر تسهیل امور زائر؛ توجه به امور فرهنگی و بین المللی است و ما نیز چشم انداز فعالیت هایمان در این مکان مقدس علاوه برنامه های موثر دیگر، را بر اساس این دو محور برنامه ریزی کرده ایم.

وی خاطرنشان کرد: نظرات مراجع عظام تقلید، اعضای محترم جامعه مدرسین برای ما ارزنده و راهگشاست و امیدواریم با همکاری حوزه بتوانیم در بعد فرهنگی اقدامات اثرگذاری را چه در داخل و چه در خارج از کشور به سرانجام برسانیم.

در پایان تولیت مسجد مقدس ضمن اعلام آمادگی مجدد برای همکاری همه جانبه با نهاد ارزشمند جامعه مدرسین، مقرر شد جلسه‌ای با حضور اعضای جامعه مدرسین و شورای عالی حوزه های علمیه در مسجد مقدس جمکران برگزار شود.




انتهای پیام/


منبع:روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم
http://qomefarda.ir/45723
اخبار مرتبط

نظرات شما