استاد دانشگاه:

پیام رهبر انقلاب در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج شنیده شد

استاد دانشگاه گفت: رهبر معظم انقلاب به مبلغان توصیه‌ می‌کنند با ذائقه نسل جوان با آنها صحبت کنید و به ذائقه نسل جوان مطلب ارائه دهید این رویداد نشان داد که مجموعه بسیج کاملاً پیام‌های مقام معظم رهبری را شنیده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، شاهین صادقی نسب در حاشیه بازدید از پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان قم، ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این رویداد در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این رویداد در شأن جوان‌های ما است، یکی از نکات خوب این رویداد حضور مثبت و اثرگذار جوانان در یک رویداد جذاب است.

استاد دانشگاه ادامه داد: رهبر معظم انقلاب به مبلغان توصیه‌ می‌کنند با ذائقه نسل جوان با آنها صحبت کنید و به ذائقه نسل جوان مطلب ارائه دهید این رویداد نشان داد که مجموعه بسیج کاملاً پیام‌های مقام معظم رهبری را شنیده است.

وی افزود: آنچه که امروز در قالب، رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال عرضه می‌شود با ذائقه جوانان ما همراه است، جوانانی که دوست دارند در این محیط حضور پیدا کرده و با هم به رقابت بپردازند و باتوجه‌به آنچه مشاهده کردم مطمئن هستم که شرکت‌کنندگان لحظه‌شماری می‌کنند که سال دیگر هم در رویداد حضور پیدا کنند.

استاد دانشگاه عنوان داشت: این کار بسیار زیبا و ارزنده از طرف بسیج است البته امیدوارم که همه دستگاه‌های دیگر در اداره عمومی که به‌نوعی در حوزه فرهنگ تکلیف دارند از این نوع رویدادها برای جذب بیشتر جوانان به سمت نهادهای انقلابی الگو بگیرند.

صادقی نسب تصریح کرد: تهیه محتوای دیجیتال در اشکال مختلف که در دستور کار این رویداد است یک مسئله روز دنیا است و در واقع در خط مقدم است، برگزاری این رویداد توسط بسیج جای تأمل دارد و نشان می‌دهد که چقدر رویکرد این سازمان مردم‌نهاد به‌روز است و به مسائل روز توجه دارد امیدوارم که ان‌شاءالله در دوره‌های بعد تنوع بیشتری را مشاهده کنیم.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/45785
اخبار مرتبط

نظرات شما