رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای واحد استان قم:

کار تیمی در رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج نمایان است

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای واحد استان قم گفت: کار دقیقی در رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در حال رخ‌دادن است انجام کار تیمی و کنار هم بودن جوانان و نوجوانان است که باعث می‌شود از ظرفیت یکدیگر استفاده کنند.

محمدرضا فاضلی در حاشیه بازدید از محل برگزاری رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال در مجتمع امام خمینی (ره) در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت: اجرای این رویداد در این سطح بسیار ارزشمند است، حس کار تیمی در این رویداد کاملاً مشهود است که نیاز زمانه ما است‌.
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای واحد استان قم ادامه داد: یکی از مشکلاتی که در سطح کشور داریم این است که باعث می‌شود برخی از فعالیت‌ها و ایده‌ها به سرانجام نرسد عدم انجام کار تیمی است؛ اما این کار تیمی به روش درست را امروز  در این رویداد مشاهده کردم.
وی افزود: کار دقیقی در رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در حال رخ‌دادن است انجام کار تیمی و کنار هم بودن جوانان و نوجوانان است که باعث می‌شود از ظرفیت یکدیگر استفاده کنند وقتی این ظرفیت‌ها کنار هم قرار می‌گیرند موفقیت‌های چشمگیری حاصل می‌شود.
فاضلی تصریح کرد: اولین مزیت این رویداد  ایجاد کار تیمی است، دو مقوله در خود رویداد نمایان است یکی بحث اهمیت دیجیتال و بحث فناوری روز که امروز باید در این مسیر حرکت کنیم و بحث دوم خود بسیج  است که واقعاً کلمه شجره طیبه بسیج با درایت توسط حضرت امام خمینی (ره) پدیدار شد.
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای واحد استان قم تصریح کرد: این رویداد اختتامیه نخواهد داشت، چون اختتامیه این کار شروع به کار جدید دیگری است از طرفی برای این ایده‌ها و نوآوری‌هایی که در حوزه دیجیتال رخ می‌دهد باید حمایت صورت گیرد، باید کارها رصد شده و بعدازاین چند روز رها نشوند.
وی اضافه کرد: باید کمک شود این کار ادامه داشته باشد تا بتوان این ایده‌ها و این کارها در حوزه دیجیتال، نیازهای سطح استان و کشور را رفع کنند، البته غیر از مجموعه بسیج نیاز است سازمان‌های دیگر نیز حمایت کنند از جمله آموزش‌وپرورش، دانشگاه‌ها، جامعه نخبگان و دستگاه‌های امنیتی و دستگاه فرهنگی پای‌کار بیایند و حمایت خاصی از این جوان‌ها که واقعاً این‌ها آینده‌ساز این مملکت هستند داشته باشند.
انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/45789
اخبار مرتبط

نظرات شما