معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهردار قم:

مدیریت شهر قم از برگزیدگان تولید محتوای دیجیتال بسیج حمایت می‌کند

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهردار قم گفت: این قول می‌دهم که ان‌شاءالله با یک برنامه‌ریزی مناسب از افرادی که در این رویداد برگزیده می‌شوند در مسائل شهری استفاده کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، مجید محمدرضا خانی در حاشیه بازدید از رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان قم که در مجتمع امام خمینی (ره) در حال برگزاری است، اظهار داشت: ۳ سال پیش هم از این رویداد بازدید کرده بودم؛ اما امروز میزان پیشرفت و حضور گروه‌های مختلف بسیار زیاد و چشمگیر بود و توسعه این رویداد کاملاً مشخص است.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهردار قم ادامه داد: رویکردها متفاوت شده است و برگزاری چنین رویدادی جای تقدیر دارد، از طرف مجموعه مدیریت شهری با این ظرفیتی که در اینجا مشاهده می‌کنم می‌توانم این نوید را بدهم که در سال‌های آینده این رویداد به‌صورت مشارکتی بوده و مجموعه شهرداری در برگزاری این رویداد حضور داشته باشد.

 وی تصریح کرد: خروجی‌های این رویداد چه در بحث کدنویسی و برنامه‌نویسی و چه در بحث انیمیشن در موضوعات فرهنگ‌سازی و فرهنگ شهروندی قابل‌استفاده است.

محمدرضا خانی خاطرنشان کرد: می‌توان از تولیدات این تیم‌های جوان و نوجوان که در این رویداد حضور دارند استفاده کرد و امیدواریم مدیریت شهری هم بتواند از این ظرفیت‌ها استفاده کند این قول را می‌توانم بدهم که ان‌شاءالله با یک برنامه‌ریزی مناسب از  افرادی که در این رویداد برگزیده می‌شوند در مسائل شهری استفاده کنیم.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/45796
اخبار مرتبط

نظرات شما