مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی قم:

۳۰۰ کارت سوخت از قاچاقچیان سوخت کشف و ضبط شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی قم گفت: در هفت ماه نخست امسال ۳۰۰ قطعه «کارت سوخت» مورداستفاده قاچاقچیان سوخت در استان قم کشف و ضبط شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محمدرضا حصیری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم در حاشیه جلسه مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با بیان اینکه در هفت ماه نخست امسال ۳۰۰ قطعه کارت سوخت از قاچاقچیان سوخت در استان قم کشف و ضبط شده است گفت: این کارت‌ها مربوط به خودرو‌های سنگینی بوده که مدت‌ها فعالیت نداشته یا با فعالیتشان محدود بوده، اما با ارائه لیست‌های صوری و تنظیم بارنامه برای مسیر‌های طولانی از سهمیه دولتی نفت و گاز بهره‌مند می‌شدند.
وی با بیان اینکه ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده برای کارت‌های سرگردان کشف شده ۸۹ میلیارد تومان است گفت: با کشف و ضبط این تعداد کارت سوخت از عرضه خارج از شبکه و قاچاق حدود ۳ میلیون ۵۰۰ هزار لیتر سوخت نفت و گاز در ماه جلوگیری شده است.
تشدید مبارزه با قاچاق کالا‌های سلامت‌محور توسط واحد‌های غیرمرتبط باعرضه این نوع اقلام توسط دانشگاه علوم پزشکی و سازمان غذا و دارو، تأکید بر ملزم شدن ثبت انبار واحد‌های تولیدی در سامانه جامع انبار‌ها و دریافت بارنامه توسط وانت‌بارها و مجموعه‌های حمل کالا در استان از دیگر مواردی بود که در این جلسه موردبحث و بررسی قرار گرفت.




انتهای پیام/


منبع:خبرگزاری صدا و سیما
http://qomefarda.ir/45875
اخبار مرتبط

نظرات شما