مرجع تقلید شیعیان:

دشمن حتی جرئت فکرکردن حمله نظامی به ایران را ندارد

مرجع تقلید شیعیان گفت: با تلاش‌ها و اقداماتی که سپاه، بسیج و نیروهای مسلح طی سال‌های اخیر در کشور انجام داده‌اند دشمن دیگر جرئت حتی فکرکردن حمله نظامی به ایران را ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت‌الله حسین نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار با سردار غلامرضا سلیمانی که در دفتر این مرجع تقلید در قم انجام شد، اظهار داشت: در غزه شاهد جنایات هستیم، دشمنان اسلام  با کمک استکبار دست در دست یکدیگر داده‌ و متحد شده‌اند تا  مسلمانان را نسل‌کشی کنند، نباید در خصوص نسل‌کشی‌های غزه بنشینیم و ببینیم که دشمنان اسلام  چگونه مردم بی‌گناه و مظلوم را در غزه به شهادت می‌رساند.

 مرجع تقلید شیعیان  با اشاره به اینکه دنیای امروز یک وضع بسیار غم‌انگیزی است بیان داشت: این جنایات قلب همه را به درد آورده است، تاحدامکان باید ظرفیت‌های مختلف را برای حمایت‌های از مردم فلسطین در برابر جنایت‌های جبهه استکبار در غزه به کار ببندیم.

نوری همدانی تصریح کرد: با تلاش‌ها و اقداماتی که سپاه، بسیج و نیروهای مسلح طی سال‌های اخیر در کشور انجام داده‌اند دشمن دیگر جرئت حتی فکرکردن  حمله نظامی به ایران را ندارد.

وی ادامه داد: مرز‌های  به صورتی ایران محکم و تجهیز شده است که دشمن جرئت چپ نگاه‌کردن به این مرزها و  ایران را هم ندارد‌ اما این قدرت نباید باعث غفلت شود.

مرجع تقلید  شیعیان افزود: از مجموعه بسیج، سپاه و همه نیروهای مسلح تقاضا می‌کنیم همواره قدرت خود را افزایش داده تا در برابر تهدیدات دشمنان مستحکم باشیم، مردم در انقلاب اسلامی و جنگ فداکاری بسیاری کرده‌اند و مثل ستون و سپر برابر دشمن باید به آنان خدمت کرد.

نوری همدانی افزود: سلام ما را به بسیجیان عزیز برسانید و به آن‌ها اطلاع دهید که ما هم خود را بسیجی می‌دانیم و بسیجی بودن یک افتخار است.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/46062
اخبار مرتبط

نظرات شما