تهیه‌کننده و مجری صداوسیما:

فرهنگ بسیجی در همه عرصه ها نهادینه شود

تهیه‌کننده و مجری صداوسیما گفت: نیاز است که فرهنگ بسیجی در همه عرصه ها نهادینه شود تا بتوانیم در همه زمینه ها به موفقیت برسیم.

محمود آرزومندی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی « قم فردا » با اشاره به هفته بسیج اظهار داشت: یکی از نهادهایی که در همان آغازین روزهای انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب پایه گذاری شد، نهاد مقدس و ماندگار بسیج بود.
وی ادامه داد: از همان ماه های آغازین این نهاد مردمی شاهد جانفشانی ها و از خودگذشتگی بسیجیان در همه عرصه ها بودیم.
آرزومندی تصریح کرد: با شروع جنگ تحمیلی هشت ساله هوشمندی و درایت امام خمینی(ره) در تشکیل سازمان بسیج نمایان شد به طوری که حضور بی سابقه بسیجیان در طول جنگ تحمیلی ورق را برگرداند و خیال باطل دشمنان انقلاب برای شکست و سقوط نظام نوپای ایران اسلامی نقش بر آب شد.
وی به نقش بسیج در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: بعد از جنگ تحمیلی بسیج در عرصه سازندگی توانست گام های خوبی بردارد و بسیاری از بازسازی های بعد از جنگ توسط این نهاد مقدس انجام شد.
تهیه‌کننده و مجری صداوسیما با اشاره  به فعالیت های بسیج در قالب گروه های جهادی تاکید کرد: در دوران کرونا ما شاهد بودیم که از همان روزهای اول این بسیجیان بودند که در مراکز درمانی و آرامستان ها مستقر شده و خدمت رسانی به بیماران کرونایی را شروع کردند.
وی افزود: در حودث و بلایای طبیعی نیز باز هم این بسیجیان هستند که از همان لحظات آغازین اقدام به خدمت رسانی به مردم می کنند.
آرزومندی خاطر نشان کرد: نیاز است که فرهنگ بسیجی در همه عرصه ها نهادینه شود تا بتوانیم در همه زمینه ها به موفقیت برسیم.

انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/46291
اخبار مرتبط

نظرات شما