استاندار قم:

سرعت اجرای پروژه‌های مسکن در استان قم باید افزایش یابد

استاندار قم گفت: اجرای طرح های مسکن استان قم روند کندی دارد و سرعت اجرای این پروژه ها باید افزایش یابد و شرایط فعلی رضایت بخش نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»   سید محمد آقامیری شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای تأمین مسکن استان قم اظهار کرد: اجرای طرح‌های مسکن در استان قم روند کندی دارد که علت آن پیچ‌وخم‌های اداری و یا کم‌کاری مدیران است.

 استاندار قم با تأکید بر اینکه اجرای طرح‌های مسکن در استان قم باید سرعت بیشتری بگیرد افزود: سرعت پروژه‌های مسکن در استان قم باید افزایش یابد و توقع ما بیش از این است و با این شرایط، در دولت فعلی فردی صاحب‌خانه نخواهد شد.

 وی عنوان کرد: هم‌زمان با اجرای پروژه‌های مسکن در استان قم، باید بخش‌های که خدمات عمومی ارائه می‌دهند همانند مدرسه، مسجد، مراکز درمانی نیز در این مناطق دنبال شود.

 آقامیری اظهار کرد: برای مسکن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی باید مساعدت بیشتری صورت گیرد و ساخت مسکن این اقشار و همچنین ایثارگران با سرعت بیشتری دنبال شود.

 وی بیان داشت: مسکن طلاب نیز باید مورد پیگیری قرار گیرد و طلابی که فاقد مسکن هستند و ثبت‌نام کردند، باید پیگیری لازم برای آنان صورت گیرد و پیشنهاد می‌شود از محل مازاد زمین و اراضی هزارهکتاری بخشی از زمین‌ها به مسکن طلاب اختصاص یابد که دستورهای لازم را دراین‌خصوص از وزیر راه و شهرسازی خواهیم گرفت.

 استاندار قم بیان داشت: حوزه علمیه باید نسبت به شناسایی طلاب فاقد مسکن اقدام کند و آمار دقیقی در این زمینه ارائه دهد.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/46441
اخبار مرتبط

نظرات شما