با حضور مردم شهیدپرور قم؛

مادر «شهیدان صبوری» در جوار فرزندانش به خاک سپرده شد

پیکر مادر «شهیدان محمد و حسین صبوری» امروز از مسجد باب الجنه به سمت گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) تشییع شد و در جوار فرزندانش به خاک سپرده شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، خانم زهرا صلواتی که دو فرزندش به نام‌های محمد و حسین را در سال‌های ۶۱ و ۶۲ در جبهه‌های حق علیه باطل تقدیم اسلام و انقلاب کرده بود، روز گذشته در سن ۸۶ سالگی دعوت حق را لبیک گفت و امروز پس از تشییع بر روی دستان مردم و خانواده‌اش در گلزار شهدای علی بن جعفر به خاک سپرده شد.
پیکر حسین صبوری که در سن ۲۸ سالگی در سال ۶۲ به شهادت رسید پس از ۱۲ سال تفحص شد و به آغوش خانواده برگشت. همچنین همسر این بانوی فداکار نیز در آبان‌ماه سال ۱۳۶۴ عازم جبهه‌ها شد و در دو مرحله در بهمن همان ۱۳۶۴ و در دی سال ۱۳۶۵ بر اثر اصابت ترکش و عارضه شیمیایی به درجه جانبازی نایل آمد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور نیز در پیامی وفات این مادر شهید را تسلیت گفت.
در پیام آقای سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی آمده است: صلابت و شکیبایی مادران شهدای معزز که فرزندان خویش را در راه رضایت پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والامقام نیست.
معاون رئیس‌جمهور در بخش دیگر این پیام آورده است: از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسئلت دارم. امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/46590
اخبار مرتبط

نظرات شما