معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری:

صنعت حمل‌ونقل رتبه هفتم اشتغال‌زایی را در کشور دارد

معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری حمل‌ونقل جاده‌ای، ‌گفت: صنعت حمل‌ونقل با ۸۰۰ هزار نفر فعال مستقیم و پنج‌هزاری همت سرمایه‌گذاری، جایگاه هفتم اشتغال‌زایی کشوری را داراست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از خبرگزاری ایرنا، حمیدرضا شهرکی روز چهارشنبه در نشستی با مسئولان اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم با بیان اینکه افزون بر ۳۴ درصد سوخت کشور در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای به مصرف می‌رسد، تأکید کرد: به‌منظور ساماندهی و بهینه‌سازی مصرف سوخت، ارتقا زیر ساخت‌های نظارتی و ساماندهی اسناد حمل‌ونقلی بخصوص بارنامه، ضروری است.
وی در بخش دیگری از سخنان اظهار داشت: ۲ هزار دستگاه اتوبوس به کشور وارد شده که جهت واگذاری به جامعه هدف با ۱۳ شرکت قرارداد منعقد شده و تاکنون ۶۰۰ ثبت‌نام نیز جهت دریافت ناوگان صورت‌گرفته است.
معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با تأکید بر اینکه نزدیک ۶۰ درصد از کل مبلغ خودرو به‌صورت وام، قابل‌پرداخت است، گفت: کارمزد وام لحاظ شده نیز ۱۲ درصد است که مناسب و اقتصادی می‌باشد.
شهرکی ادامه داد: متناسب با وضعیت اقتصادی و شرایط متقاضیان، انواع خودروهای ناوگان عمومی حمل مسافر، از جمله اتوبوس، مینی‌بوس و سواری کرایه تهیه و آماده واگذاری است.
وی اظهار کرد: هر نوع تغییر کاربری در ناوگان اتوبوس، تحت عنوان ارائه خدمات ویژه (وی آی پی) ممنوع است.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/46926
اخبار مرتبط

نظرات شما