مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قم:

هر رأی به مصداق یک موشک به‌سوی دشمن است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قم گفت: هر رأی که داخل صندوق‌ها انداخته می‌شود؛ مانند یک موشک بر علیه دشمنان و استکبار جهانی مخصوصاً در رأس آنها آمریکا جنایت‌کار و اسرائیل کودک کش و حامیان آن باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن اکبری در گفتگو با خبرنگار «قم فردا» با اشاره به انتخابات پیشرو، اظهار داشت: امروز مقام معظم رهبری از همه اقشار، گروه‌ها و آحاد مردم درخواست دارند تا پای صندوق‌های رأی حضور یابند.
وی ادامه داد: هر رأی که داخل صندوق‌ها انداخته می‌شود؛ مانند یک موشک بر علیه دشمنان و استکبار جهانی مخصوصاً در رأس آنها آمریکا جنایت‌کار و اسرائیل کودک کش و خامیان آن باشد.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قم با اشاره به اینکه هر کسی که تکلیف دارد باید پای صندوق حاضر شود، گفت: آیه «ادعوا الی الله علی بصیرة انا و من اتّبعنی» مصداق بارز حضور میلیونی مردم در پای صندوق‌های رأی است.
وی اضافه کرد: مردمی که خدا محور و انقلابی هستند حتماً پای صندوق‌های رأی خواهند آمد؛ اما برای آن جمعیت مردد باید مسائل تبیین شود.
حجت‌الاسلام‌ اکبری با اشاره به تبیین مسائل روز کشور، خاطرنشان کرد: امروز باید واقعیت‌ها و اهمیت زمان حاضر برای مردم تبیین شود که این تبیین وظیفه طلاب، نخبگان و دانشگاهیان است.


انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/47424
اخبار مرتبط

نظرات شما