مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم:

تأمین ۳۷میلیاردتومان اعتبار جهت اجرای طرح توزیع شیر مدارس قم

  مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: با دستور استاندار قم ۳۷ میلیارد تومان اعتبار جهت اجرای طرح توزیع شیر در مدارس ابتدایی استان اختصاص داده شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» عباس شیرمحمدی اظهار کرد: طرح توزیع شیر رایگان بین دانش‌آموزان در مدارس ابتدایی از دستاوردهای مهم دولت مردمی آیت‌الله رئیسی بود که مهرماه امسال در سراسر کشور بعد از ۷ سال اجرا شد.

 وی افزود: استاندار قم بر اجرای دقیق و منظم این طرح در استان تأکید ویژه داشته و به معاونت اقتصادی استانداری مأموریت و دستور داد که پیگیری‌های لازم را برای اجرای این طرح را در دستور کار خود قرار دهد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم تصریح کرد: باتوجه‌به پیگیری‌های مستمر استاندار محترم بر اساس گزارش وزارت آموزش‌وپرورش استان قم جزو ۳ استان برتر در اجرای این طرح بشمار می‌رود.

 شیرمحمدی با بیان اینکه در حال حاضر در هفته ۲ نوبت شیر در مدارس ابتدایی استان توزیع می‌شود، عنوان کرد: در هر نوبت ۱۶۳ هزار پاک شیر در مدارس ابتدایی استان و برخی پیش‌دبستانی‌ها توزیع می‌شود که بر اساس آمار تا پایان دی‌ماه در ۵۹۸ مدرسه ابتدایی ۲ میلیون و ۲۰۰ پاکت شیر در مجموع به دست دانش‌آموزان رسیده است.

 مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با اشاره به اعتبار اختصاص‌داده‌شده به این طرح عنوان کرد: با دستور استاندار محترم قم ۳۷ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این طرح در قم اختصاص داده شد تا مانعی برای انجام آن نداشته باشیم.

 وی افزود: بر اساس این طرح نه‌تنها در شهر قم بلکه در سراسر استان شیر توزیع شده است و حتی دورافتاده‌ترین روستای قم که مدرسه ابتدایی دارد هر هفته ۲ نوبت شیر دولتی دریافت کرده است.

 مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم اشاره کرد: استاندار قم دستورات لازم را برای اجرای درست و دقیق این طرح صادر کرده و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان را مکلف کرده تا بر کیفیت شیرها نظارت داشته باشد.




انتهای پیام/


منبع:فارس
http://qomefarda.ir/47595
اخبار مرتبط

نظرات شما