عضو خبرگان رهبری:

حضور در انتخابات پنجره‌ای به سمت پیشرفت و عدالت است

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه سلیقه‌ها و نگاه‌های گوناگون در برگه رأی خود را نشان می‌دهد، گفت: حضور در انتخابات پنجره‌ای به سمت پیشرفت، عدالت و تغییر اوضاع به سود ملت با انتخاب اصلح است.

آیت‌الله عباس کعبی در گفتگو با خبرنگار «قم فردا» با اشاره به حضور حداکثری مردم در انتخابات، اظهار داشت: مشارکت در انتخابات فرصتی است برای مشارکت در آن چه که به زندگی همه ما ارتباط سرنوشت‌ساز دارد و عدم شرکت در انتخابات یعنی کناره‌گیری از شرکت در مسائل سرنوشت‌ساز زندگی و دادن فرصت به دشمنان مردم است.
وی ادامه داد: شرکت در انتخابات یک حق عمومی است جهت به‌دست‌آوردن نفع عمومی و جلوگیری از زیان‌های جبران‌ناپذیر و کسی که در انتخابات شرکت نکند حق عمومی را تضعیف کرده است و زمینه زیان‌های جبران‌ناپذیر برای جامعه را فراهم می‌کند.
عضو خبرگان رهبری افزود: حضور در انتخابات پنجره‌ای به سمت پیشرفت، عدالت و تغییر اوضاع به سود ملت با انتخاب اصلح است. در همه کشورها رأی مردم تنها راه تحول و دگرگونی به سود جامعه است.
وی اضافه کرد: انتخاب‌نکردن یک نوع تضعیف فرصت و قابل‌مقایسه با یک نوع ازدست‌دادن فرصت به خود انزوایی و کناره‌گیری از مسائل سرنوشت‌ساز اجتماعی، سیاسی و امور زندگی است.
آیت‌الله کعبی خاطرنشان کرد: دیدگاه‌های متنوع و پیشنهادات گوناگون برای اصلاح اوضاع باید خود را در برگه رأی نشان دهد.
وی ابراز داشت: برگه رأی عصاره باورها، ارزش‌ها و رفتارها و نشانه فرهنگ و بلوغ سیاسی یک ملت است. سلیقه‌ها و نگاه‌های گوناگون در برگه رأی خود را نشان می‌دهد.
عضو جامعه مدرسین حوزه بیان کرد: ملت ایران با طوفان رأی به مقاومت اقتدار می‌بخشند و از رهگذر رأی ایران قوی و به سمت فتح قله‌ها حرکت می‌کنند. رأی تبلور فرهنگ و تمدن و حضور یک ملت برای تعیین روش اداره زندگی توسط منتخبان است.
وی تصریح کرد: با رأی طوفانی مقاومت تقویت و آمریکا و صهیونیست تضعیف می‌شوند. طوفان رأی، طوفان الاقصی را تداوم می‌بخشد و عزت و کرامت و عظمت ملت ایران را به نمایش می‌گذارد.

آیت‌الله کعبی در خاتمه گفت: رأی ملت نشانه رشد بصیرت ملت ایران است.

انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/47665
اخبار مرتبط

نظرات شما