تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س):

فعالیت مساجد برای مقابله با جنگ نرم شتاب بیشتری پیدا کند

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) با اشاره به نقش مساجد در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن گفت: مسجد و محلی که درون آن محراب نماز وجود دارد تاکنون ظرفیت و استعداد زیادی برای مقابله با جنگ نرم دشمن داشته، ولی در شرایط فعلی باید به فعالیت‌های خود شتاب بیشتری بدهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  آیت‌الله سید محمد سعیدی روز پنجشنبه در جلسه شورای اقامه نماز قم که در تالار امام جواد (ع) استانداری برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، راه‌های مختلفی را برای مواجه با انقلاب اسلامی آزمایش کرده است.

 وی در ادامه افزود: دشمن چون دید که اقدام‌هایی توطئه‌آمیزی مانند کودتا، به‌هم‌ریختن اقوام و حمله نظامی جواب نمی‌دهد، به این نتیجه رسید که باید مردم را از نظام اسلامی جدا کند، لذا سرمایه‌گذاری بسیاری نیز انجام داد.

 منتخب مردم قم در ششمین انتخابات مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: در انتخابات یازدهم اسفند، اگر لطف خدا و عنایت‌های امام‌زمان (عج) و حرکت پرشتاب و فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب نبود، به لحاظ برخی کاستی‌های بزرگ، نتیجه انتخابات خیلی پایین‌تر از این بود.

 امام‌جمعه قم با بیان این نکته که دشمنان قبل از انتخابات، آمار مشارکت مردم را تعیین کردند گفت: دشمنان ما همواره تمام توان خود را بر علیه نظام اسلامی به کار می‌گیرند.

 آیت‌الله سعیدی با تأکید بر اینکه اغلب مردم ایران متدین هستند خاطرنشان کرد: همین کسانی که در پوشش و حجاب مشکل دارند، قلبشان مؤمن است، حفظشان کنیم و طردشان نکنیم.

 امام‌جمعه قم همچنین اظهار کرد: البته کسانی که در دل‌ها مرضی دارند حسابشان جدا است.

 آیت‌الله سعیدی با بیان این مطلب که با نیروهای خودی خوب رفتار کنیم گفت: کسانی که در این مملکت کار می‌کنند قدرشان را بدانیم، و به‌خاطر حرف‌های جزئی معامله و معادله را به هم نزنیم.

 وی همچنین گفت: باید مراقب باشیم؛ چون شیطان و هوای نفس و دشمنان سراغ همه می‌آیند.



انتهای پیام/


منبع:صداو سیما
http://qomefarda.ir/47998
اخبار مرتبط

نظرات شما