اعضای کمیسیون عمران مجلس دوشنبه به لرستان و خوزستان سفر می‌کنند

رئیس کمیسیون عمران مجلس از سفر اعضای کمیسیون عمران مجلس به لرستان و خوزستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محمدرضا رضایی کوچی نماینده مردم جهرم و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،‌ اظهار داشت: امروز بعدازظهر نشست ویژه در کمیسیون عمران برگزار می‌شود.

وی افزود: این جلسه با هدف بررسی اقدامات صورت گرفته سازمان‌ها و نهادها برای مدیریت بحران سیل در 5 استان کشور برگزار خواهد شد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قرار است در این نشست مسئولان مربوطه گزارش کاملی را از اقدامات دستگاه‌های مربوطه درباره مقابله و مدیریت بحران سیل در استان های گلستان، مازندران، لرستان، ایلام و خوزستان ارائه کنند.

رضایی بر همین اساس اضافه کرد: ما به دنبال تدوین گزارشی درباره مقصران بروز سیلاب در شهرها، عملکرد دستگاه‌ها در مقابله با سیل و امدادرسانی به سیل زدگان است و این نشست به تدوین گزارش مربوطه کمک خواهد کرد.

وی همچنین اعلام کرد که دوشنبه شب اعضای کمیسیون برای بازدید میدانی به استان‌های لرستان و خوزستان سفر خواهند کرد و از هفته آینده نیز به شکل جداگانه برای بررسی وضعیت استان‌های سیل‌زده تشکیل جلسه می‌دهیم تا گزارش‌های جداگانه‌ای را از عملکرد مسئولان در استان‌ها تهیه کرده و به صحن علنی مجلس ارائه کنیم.



انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/6056
اخبار مرتبط

نظرات شما