استاندار قم در گفتگو با قم فردا:

«طرح جهاد همبستگی ملی» موجب اتحاد و همدلی بیشتر در کشور می‌شود

استاندار قم ضمن حمایت از طرح جهاد همبستگی ملی گفت: این طرح موجب اتحاد و همدلی بیشتر در کشور می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، بهرام سرمست بابیان این‌که هر طرح و اقدامی که پیوند بین دولت، ملت و ارکان نظام را در پی داشته باشد خوب است، گفت: «طرح جهاد همبستگی ملی» موجب اتحاد و همدلی بیشتر در کشور می‌شود.

چند روز پیش بود که سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین از «طرح جهاد همبستگی ملی» سخن گفت، طرحی که برای بازسازی و نوسازی مناطق مردم سیل‌زده کشور باهمت مردم، هیات مذهبی و با محوریت مساجد عملیاتی خواهد شد تا گامی در جهت برطرف کردن مشکلات مناطق سیل‌زده کشورمان باشد.

سردار غیب پرور در توضیح این طرح می‌گوید: در این طرح ملی و مردمی بنا نداریم جای دولت بنشینیم و کار تصدی‌گری و اجرایی انجام دهیم بلکه هدف ما کمک به دولت است و تا پایان کار نقش حمایتی خود را ایفا خواهیم کرد.

بهرام سرمست استاندار قم نیز در گفتگو با خبرنگار ما ضمن استقبال از این طرح، اظهار داشت: هر طرح و اقدامی که پیوند بین دولت، ملت و ارکان نظام را در پی داشته باشد مطلوب و مناسب است و موجب اتحاد و همدلی بیشتر در کشور می‌شود.

وی با اشاره جایگاه مسجد در این طرح ابراز داشت: مسجد هم‌محور تمام فعالیت ای انقلاب و مسائل دینی است که قطعاً در این طرح نیز مساجد می‌توانند به‌خوبی نقش مهم واصلی خودشان را ایفا کنند.



انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/6860
اخبار مرتبط

نظرات شما