دوره «تربیت مُبلّغ و مُروّج سواد رسانه» در قم برگزار می شود

موسسه فرهنگی هنری خواجه نصیرالدین طوسی، دوره کاربردی «تربیت مبلغ و مروج سواد رسانه» را در پایان هفته جاری در قم برگزار می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، در این دوره دو روزه که با عنوان «کاربردی ترین محتوا برای مبلّغان ماه مبارک رمضان» متمایز شده است؛ استادانی مانند صالح اصغری (دبیر علمی دوره و مدرس دوره های سواد رسانه)، مصطفی ضابط (مدیر و موسس بزرگ ترین و فعال ترین مرکز خصوصی سواد رسانه کشور)، احمدرضا متین فر (مدیر مرکز سواد فضای مجازی سراج) و حجت الاسلام عباس صالحی (مدیر موسسه فرهنگی افکار/ اعزام مبلغ سواد رسانه) تدریس خواهند داشت.

همچنین از علیرضا خوش منظر (مدرس دوره های سواد رسانه)، محمدصادق باطنی (دبیر المپیاد سواد رسانه)، حسین غفاری (پژوهشگر و مدرس سواد رسانه) و سید بشیر حسینی (مدیر گروه علوم رسانه دانشکده ارتباطات دانشگاه صدا و سیما) به عنوان دیگر مدرسان این دوره نام برده شده است.

در برگزاری این دوره که امکان دریافت گواهینامه های معتبر حوزوی و دانشگاهی را برای شرکت کنندگان دارد؛ نهادهایی مانند حوزه علمیه قم، جامعه المصطفی صلی الله علیه و آله و سلم العالمیه، سازمان تبلیغات اسلامی و دانشکده خبر مشارکت دارند.

دوره «تربیت مبلغ و مروج سواد رسانه» روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری، پنجم و ششم اردیبهشت ماه در قم برگزار می شود و علاقه مندان می توانند برای شرکت در آن و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی www.tusi.ir   مراجعه و یا با شماره 09919238226 تماس حاصل نمایند.


انتهای پیام/120
http://qomefarda.ir/7110
اخبار مرتبط

نظرات شما