معاون ارتباطات مجتمع آموزش عالی فقه:

بیانیه گام دوم انقلاب یک درخشش جدید در مسیر انقلاب است

معاون ارتباطات مجتمع آموزش عالی فقه با بیان این که انقلاب اسلامی ایران آغازگر عصر جدید است، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب یک درخشش جدید در مسیر انقلاب است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین داراب سلاجقه صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نزدیک بودن ایام ماه مبارک رمضان اظهار داشت: امسال مجتمع آموزش عالی فقه همانند سال‌های گذشته درس‌های تفسیر را با حضور آیت‌الله سبحانی برگزار خواهد کرد.

وی ادامه داد: علاوه بر این برنامه‌های مختلفی نیز مجتمع در این ماه مبارک خواهد داشت که ترتیل خوانی روزانه یک جز قرآن یکی از این برنامه‌ها است.

معاون ارتباطات مجتمع آموزش عالی فقه با اشاره به صدور بیانیه گام دوم انقلاب ابراز داشت: بیانیه گام دوم انقلاب در ۷ بند از سوی مقام معظم رهبری تدوین و منتشر شد و به نظر می‌رسد این بیانیه یک درخشش جدید در مسیر انقلاب خواهد بود.

وی ادامه داد: قطعاً یکی از راه‌های انتقال آموزه‌های بیانیه گام دوم انقلاب طلاب غیر ایرانی می‌توانند باشند به‌خصوص در بعد بین‌الملل که نیاز است این بیانیه تبیین شود.

سلاجقه تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران آغازگر عصر جدید است و این مهم را می‌توانند دانش‌آموختگان جامعه المصطفی به جهانیان اثبات کنند.

وی بابیان این‌که شعارهای جهانی و فطری انقلاب اسلامی همچنان در جهان بالنده است، بیان داشت: انقلاب اسلامی مایه سربلندی ایران است و باعث سربلندی جهان بشریت است به‌طوری‌که انقلاب اسلامی روزنه‌ای را در دل بشریت در تمامی قاره‌ها بازکرده است.

وی بابیان این‌که انقلاب اسلامی ایران پایانی بر بی‌عدالتی‌ها و ظلم‌ها در جهان است، ادامه داد: خصوصاً در آستانه ماه مبارک رمضان مبلغین جامعه المصطفی می‌توانند در کشورهای خود به تبیین بعد جهانی بیانیه بپردازند.

معاون ارتباطات مجتمع آموزش عالی فقه تصریح کرد: مجتمع نیز برای تبیین بیانیه گام دوم یک شورای سیاست‌گذاری ایجاد کرده است تا با تدوین برنامه‌های راهبردی و اصولی در مسیر تحقق بیانیه گام بردارد.

وی ادامه داد: علاوه بر این همایشی دوشنبه ۹ اردیبهشت‌ماه با سخنرانی آیت‌الله اعرافی برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در مجتمع برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/7286
اخبار مرتبط

نظرات شما