آزادی‌خواه:وزارت تعاون به وضعیت ۲۰ هزار خیاط ملایری رسیدگی کند

نماینده مردم ملایر در مجلس خطاب به محمد شریعتمداری وزیر تعاون گفت: باید این وزارتخانه به وضعیت 20 هزار خیاط ملایری رسیدگی کند زیرا این افراد بیمه تامین اجتماعی هم ندارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به اردکانیان وزیر نیرو گفت: این وزارتخانه در حوزه چاه‌های غیرمجاز و پلمب کردن آنها دستورالعمل انحصاری دارد در حالی که این هنر نیست و نسخه واحد برای کشور نباید پیچیده شود. 

وی افزود: این وزارتخانه باید به سطح زیر کشت محصولات کشاورزی و سابقه چاه‌ها و مجوزهای گذاشته توجه کند زیرا پلمب کردن چاه ها و اقدامات وزارت نیرو، کشاورزان را نابود کرده است. 

نماینده مردم ملایر در مجلس تصریح کرد: اگر دردی اعلام می‌شود باید درمان هم اعلام شود اینکه چاه یک پلمب شود باید در مورد سطح زیر کشت و آبیاری آن هم فکری شود.

وی در تذکری خطاب به شریعتمداری وزیر تعاون گفت: حدود ۲۰ هزار خیاط ملایری از بیمه تامین اجتماعی محروم هستند این ۲۰ هزار نفر یعنی به تعداد نیروهای ۴ پتروشیمی و اشتغال مولد. 

آزادی خواه در تذکر دیگری خطاب به دژپسند افزود: مصوبات مختلفی برای تسهیلات ازدواج اشتغال و مسکن در مجلس مصوب شده است ولی متاسفانه وقتی جوانان به ضمانت بانکی که می‌رسند گیر می کنند و بهتر است وزیر اقتصاد در مورد کار بانک‌ها که صرفاً و فقط گواهی کسر از حقوق کارمندان و قانون را در نظر می‌گیرند و شرایط را سخت کرده است برخورد کند.

وی در تذکری خطاب به اسلامی وزیر راه و شهرسازی گفت: باید این وزارتخانه به راه‌های اصلی و روستایی ملایر رسیدگی کند که تاکنون این کار را انجام نداده است. 




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/8881
اخبار مرتبط

نظرات شما