جانشین فرماندهی سپاه قم:

بسیجیان در فضای مجازی توطئه دشمنان را رصد و آن را خنثی می کنند

جانشین فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) با اشاره به اینکه بسیجیان توطئه های دشمنان را در فضای مجازی رصد می کنند، گفت: جبهه انقلاب در فضای مجازی توطئه های دشمنان را رصد و آنها را خنثی می کنند.

 سردار محمدرضا موحد در حاشیه بازدید از سومین مرحله استانی رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج قم در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به اهمیت فضای مجازی گفت: قطعا فضای مجازی بخش عمده ای از زندگی جامعه را به خود اختصاص داده است.
وی ادامه داد: امروز هر قشری از جامعه به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم با این فضا درگیر هستند و از این فضا استفاده می کنند.
جانشین فرماندهی سپاه قم بیان داشت: با توجه به اینکه درحال حاضر فضای مجازی ابزار قدرتمندی در دست دشمنان و مخالفین نظام جمهوری اسلامی می باشد باید برای این فضای برنامه داشته باشیم.
وی اضافه کردند: جبهه انقلاب با در دست گرفتن فضای مجازی می تواند توطئه های دشمنان را خنثی کنند. امروز فضای مجازی در همه ابعاد زندگی مردم وجود دارد و اگر این فضا را رها کنیم قطعا دراینده باید هزینه های زیادی بدهیم.
موحد درادامه خاطرنشان کرد:  امروز قشر جوان، پویا و آینده سازان کشور در این رویداد مهم در حال رقابت می باشند تا تولیداتی موثر در این زمینه داشته باشند.

وی ابراز داشت: جوانان ما مخصوصا بسیجیان کارهای زیاد و موثری در این زمینه انجام داده اند و هوشمندانه اتفاقاتی که در فضای مجازی رخ می دهد را رصد و  خنثی می کنند.

انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/29457
اخبار مرتبط

نظرات شما