دغدغه های سرمایه گذاران حوزه خدمات مجتمع‌های بین راهی؛

مدیریت شهری قم به طور سلیقه ای با سرمایه گذاران برخورد می کند/ سرمایه گذاران در توسعه و رونق مدیریت شهری نقش مهمی دارند

جمعی از سرمایه‌گذاران در حوزه خدمات مجتمع‌های بین راهی و خدماتی به تشریح مشکلات در حوزه مدیریت شهری قم پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، جمعی از سرمایه‌گذاران در حوزه خدمات مجتمع‌های بین راهی و خدماتی طی جلسه ای به بیان مشکلات خود پرداختند.

در این جلسه که حیدریان مجموعه یاسین در بوستان مهدی و مهندس دانش پور مجموعه آرتا در بوستان هاشمی و خزائی در بوستان غدیر و کاظمیان در مجتمع آرین در بوستان علوی و مهندس بشارتی در مجتمع چهارسو عماریاسر حضور داشتند نماینده سرمایه گذاران با بیان برخی از مشکلات عنوان کرد: متاسفانه مدیریت شهری قم به طور سلیقه ای با سرمایه گذاران برخورد می کند و جلسات با شورای شهر و شهرداری نیز در پیگیری مشکلات نتیجه‌ای نداشته است.

وی متذکر شد: سرمایه گذاران نقش مهمی در شکل گیری مجتمع های توریستی از سال 80 در قم داشته‌اند و با توجه به چنین ظرفیتی بسیاری از مجتمع های قم در ارائه خدمات شاخص هستند و مجتمع های بین راهی مطرح و نمونه‌ای در قم مطرح است، اما عدم همراهی مسئولان به خصوص شهرداری خود زمینه ساز وجود برخی از کاستی ها و مشکلات است.

رضا کاظمیان سرمایه گذار مجتمع آرین و یکی از پیشکسوتان این عرصه با بیان دغدغه ها خاطرنشان کرد: ابتدای امر توجه خوبی از سوی شهرداری و شورا وجود داشت و مورد استقبال قرار می گرفت اما در دو سال گذشته قرارداد ما با شهرداری تمام شده و همراهی خوبی دیده نمی شود.

وی عنوان کرد:  سرمایه گذاران در توسعه و رونق مدیریت شهری نقش مهمی دارند و باید بهای بیشتری به این عزیزان داده شود تا بتوانند خدمات خود را توسعه دهند.

کاظمیان تصریح کرد: ما زمین را به مدت 14 سال از شهرداری اجاره کردیم و از سال 84 یک میلیارد تومان برای آن هزینه کرده ایم ولی شهرداری نگرش خوبی به سرمایه گذاران ندارد، بنده اولین سرمایه گذاری بودم که این سرمایه گذاری را انجام داد و باید برای انگیزه بیشتر مورد حمایت قرار می گرفتیم.

وی بیان کرد: بسیاری از کشورها شرایط خوبی برای جذب سرمایه گذاران دارند اما وعده هایی در این جا داده می شود که نتیجه ای ندارد، بنده 35 کارگر دارای بیمه داشتم و حتی تعاونی مسکن تشکیل دادم اما همه این ظرفیت ها به دلیل بروز مشکلات از میان رفت.

گفتنی است در این جلسه دیگر سرمایه گذاران نیز به بیان دیدگاهها و دغدغه های خود پرداختند و خواستار همراهی شهرداری قم با رفع مشکلات شده اند.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/30445
اخبار مرتبط

نظرات شما