کارشناس ارشد بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران:

ساده‌انگاری و کوتاهی در برابر اُمیکرون همه را غافلگیر خواهد کرد / هشدارها باید جدی گرفته شود

کارشناس ارشد بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان این که ساده‌انگاری و کوتاهی در برابر اُمیکرون همه را غافلگیر خواهد کرد، گفت: هشدارها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید جدی گرفته شود.

حسن محمدی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به افزایش مبتلایان به سویه اُمیکرون در کشور اظهار داشت: در هفته‌های اخیر شاهد افزایش مبتلایان به سویه جدید کرونا هستیم که باید با رعایت اصول بهداشتی از افزایش مبتلایان به این سویه جلوگیری کنیم.
وی با بیان این که سویه اُمیکرون سرایت پذیری بالایی دارد، بیان داشت: تنها راه مقابله با این سویه تزریق دوز سوم واکسن و رعایت اصول بهداشتی است تا از این پیک هم کم‌ترین تلفات عبور کنیم.
محمدی با انتقاد از افرادی که برخلاف توصیه‌های بهداشتی در برابر تزریق واکسن خودداری می‌کنند، ابراز داشت: وجود 7 میلیون افراد واکسن نزده در کشور نشان می‌دهد که هنوز هم بسیاری از افراد در برابر واکسیناسیون مقاومت می‌کنند که خطری برای جامعه است.
وی به سخت‌گیری در کشورهای مختلف در برابر افراد واکسن نزده گفت: اخیراً شاهد بودیم که کشور استرالیا در برابر مرد شماره یک تنیس جهان که واکسن نزده بود با پایبندی به مقررات اجازه حضور در این کشور را نداد
محمدی تاکید کرد: این سخت گیری ها باید در کشور ما نیز لحاظ شود تا مقاومت افراد در برابر واکسیناسیون شکسته شود.
انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/30844
اخبار مرتبط

نظرات شما