رئیس کانون سردفتران و دفتر یاران استان قم خبر داد؛

پایان ماراتن تصویربرداری از دفاتر دست‌نویس و قدیمی دفاتر اسناد رسمی استان قم

رئیس کانون سردفتران و دفتر یاران استان قم از پایان ماراتن تصویربرداری از دفاتر دست‌نویس و قدیمی دفاتر اسناد رسمی استان قم خبر داد.

محمدرضا محامد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، از پایان تصویربرداری از تمامی 12 هزار و 80  دفتر دست‌نویس دفاتر اسناد رسمی استان قم خبر داد و اظهار داشت: با این اقدام ارزشمند اطلاعات و اسناد حیاتی این دفاتر که بعضی از آنها نزدیک به نود سال قدمت دارند از خطراتی همچون آتش‌سوزی، جعل یا سرقت در امان بوده و با ایجاد دفاتر الکترونیکی از این تصاویر دسترسی به این اسناد برای هر دفترخانه با سهولت و سرعت بیشتری صورت خواهد گرفت.
رئیس کانون سردفتران و دفتر یاران استان قم با ابراز خرسندی و تشکر از همکاری بسیار نزدیک و مسئولانه مدیرکل ثبت‌اسناد و املاک استان قم و مدیران آن اداره، ابراز داشت: همکاری و همدلی بی‌شائبه همکاران سردفتر و دفتر یار دفاتر اسناد رسمی استان عامل مهمی در سرعت و امنیت این کار مهم و ضروری بود که از همه این عزیزان تشکر می‌کنم.
وی تصریح کرد: تصویربرداری از نزدیک به یک‌صد دفتر فعال استان از دی‌ماه سال گذشته با مدیریت هیئت‌مدیره کانون استان و در محل این کانون آغاز و در هفته اول خرداد سال جاری پایان یافت.





انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/33813
اخبار مرتبط

نظرات شما