محسنی اژه‌ای:

قوه قضائیه در تسهیل تولید و رونق اشتغال به‌صورت جدی ورود کرده است

رئیس قوه قضائیه با بیان این که رونق تولید یکی از اولویت‌های اصلی نظام است، گفت: قوه قضائیه در تسهیل تولید و رونق اشتغال به‌صورت جدی ورود کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در ادامه سفر خود به استان قم در دیدار با تعدادی از تولیدکنندگان و کارآفرینان استان قم اظهار داشت: رونق و جهش تولید یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های کشور است و باید مشکلات و معضلات این بخش با همکاری همه دستگاه‌ها برطرف شود.
وی ادامه داد: مشکلات تولید در کشور صرفاً زمانی حل می‌شود که دولت، قوه قضاییه و بخش خصوصی در کنار یکدیگر نسبت به تدبیر امور همدلی و همکاری کنند.
محسنی اژه‌ای بیان داشت: دولت باید هدایت گر، سیاست‌گذار و تنظیم‌کننده امور باشد و کار در دست بخش خصوصی قرار بگیرد.
وی بر ضرورت خصوصی‌سازی با برنامه و اصولی تاکید کرد و گفت:  وقتی قرار است کار به دست مردم سپرده شود نباید عرصه‌های اثرگذاری آنها قفل و محدود شود.
رئیس قوه قضاییه با اشاره به انتقاد تولیدکنندگان از پیچیدگی‌های کار اداری در قوه قضاییه، گفت: فرایند واردات و صادرات کالا، نقدینگی، بانک مرکزی و گمرک از مباحثی است که قوه قضاییه برای تسهیل روند اداری در راستای بهبود فضای تولید در آن ورود جدی کرده است.
وی در  بخش دیگری از صحبت‌های خود به بازدیدهای میدانی استاندار قم اشاره کرد و بیان داشت: این‌گونه اقدامات موجب می‌شود که مشکلات در کم‌ترین زمان احصاء شده و راه‌حل‌های آن نیز ارائه شود از همین رو از استاندار محترم خواستارم که این روند بازدید از واحدهای تولیدی را با جدیت ادامه دهند.
رئیس قوه قضاییه خاطرنشان کرد: مسئولان قضایی در سطح ملی و استان قم در کنار پیگیری مسائل کلان تولید، نسبت به حل معضلات و مسائل جزئی تولیدکنندگان نیز اهتمام داشته باشند.



انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/34298
اخبار مرتبط

نظرات شما