معاون آموزش و فناوری خانه خلاق و نوآوری اشراق:

خانه خلاق و نوآوری اشراق قم ۱۱ رویداد ایده پردازی برگزار کرد/تاسیس مدرسه فناوری فانوس

معاون آموزش و فناوری خانه خلاق و نوآوری اشراق دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به تاسیس مدرسه فناوری فانوس، گفت: خانه خلاق و نوآوری اشراق قم ۱۱ رویداد ایده پردازی برگزار کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت الاسلام محمد جواد محمد صادق ظهر امروز در نشست خبری که با موضوع «توسعه خانه‌های خلاق و نوآوری و شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان» در سالن همایش‌های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار داشت:‌ ۱۱ رویداد برگزار شده در حوزه هایی چون سبک زندگی اسلامی، محصولات قرآنی و مهدوی بود و بیش از یک هزار نفر در آن شرکت کردند.

وی ادامه داد: خانه خلاق و نوآوری اشراق کار خود را در یکسال و نیم‌ گذشته با هدف جا انداختن ادبیات صنایع خلاق در فناوری های نوین آغاز کرد.

معاون آموزش و فناوری خانه خلاق و نوآوری اشراق دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به این که فعالیت های این خانه تاکنون در بخش های مختلفی خلاصه شده است گفت: یکی از ارکان فعالیت ما تاسیس مدرسه فناوری فانوس در قالب اپلیکیشن بود که اکنون نزدیک به یک هزار نفر آن را نصب کرده اند.

وی افزود: یکی دیگر از ارکان فعالیت خانه خلاق و نوآوری اشراق ایجاد شتاب دهنده سدان بود که با تشکیل آن از ایده های ۷۵ تیم در یکسال و نیم‌گذشته میزبانی و داوری شد.

محمدصادق تشکیل تیم چهارسوق را دیگر فعالیت های این خانه ذکر کرد و عنوان کرد: تیم های ایده پرداز ایده های خود را در آن ارائه می دهند و اکنون خانه خلاق و نوآوری اشراق به عنوان یکی از ۱۶ شرکت خلاق برای اعتبار بخشی به معاونت علمی ریاست جمهوری معرفی شده است.

وی یادآور شد: خانه اشراق امروز یکی از موفق ترین خانه های خلاق در حوزه معاونت علمی ریاست جمهوری شناخته شده است.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/34423
اخبار مرتبط

نظرات شما