مسئول هیئت و خیریه علمدار کربلا(قم) مطرح کرد:

هزینه 5میلیاردی هیئت علمدار کربلا در دوران کرونا برای خدمت رسانی +فیلم

مسئول هیئت و خیریه علمدار کربلا(قم) با اشاره به پرداخت 600میلیون تومان وام به نیازمندان در این دوسال، گفت: از ایام شروع کرونا حدود 5میلیارد تومان هزینه برای خدمت رسانی به بیماران کرونا و نیازمندان صورت گرفته است.

علی وکیلی  مسئول هیئت و خیریه علمدار کربلا(قم) در گفتگو باخبرنگار قم فردا با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و مشکلات اقتصادی، اظهار داشت: با شیوع این ویروس منحوس در کشور و فرمان کمک مومنانه و مواسات از سوی رهبر معظم انقلاب ما هم در این راستا وارد عمل شدیم و در این سال ها اقدام به توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان کرده ایم.
مسئول هیئت و خیریه علمدار کربلا(قم) با اشاره به هزینه کردهای هیئت در ایام کرونا، گفت: در سال 1399 حدود 2میلیارد 828میلیون تومان  و در سال 1400 حدود 1میلیارد 328میلیون تومان در سال جاری هم تاکنون 455میلیون تومان برای خدمت رسانی به بیماران کرونایی و نیازمندان هزینه شده است.
وکیلی با اشاره به اینکه تمام کمک ها مردمی بوده است، گفت: طبق شناسایی هایی که صورت گرفته است تاکنون 1600 خانواده تحت حمایت خیریه علمدار کربلا هستند.
وی اضافه کرد: خدمت رسانی در۱۷عرصه درمانی، اطعام ، پوشاک ، عمرانی، تحصیلی، آموزشی ، مشاوره ، مالی ، کارآفرینی ، اشتغال زایی ،کاریابی، جهیزیه، وام، اعتیاد، اردویی، بازارچه ازدواج، از اهداف مهم ما می باشد.
گالری فیلم
http://qomefarda.ir/35706
اخبار مرتبط

نظرات شما