رئیس پلیس راه استان قم در گفتگو با قم فردا مطرح کرد؛

موج بازگشت زائران و ترافیک سنگین جاده های قم/ افزایش تردد در جاده های استان قم

رئیس پلیس راه استان قم با اشاره به موج بازگشت زائران و مسافران گفت: جاده های استان پر حجم و سنگین است، رانندگان که از مرز حرکت می کنند با توجه به طولانی بودن مسافت حتما استراحت کافی داشته باشند.

​​​​سرهنگ مختار پناهی رئیس پلیس راه استان قم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت: با توجه به پایان مراسم اربعین و پایان تعطیلات آخر هفته جاده ها با موج بازگشت زائران مواجه شده است محورهای استان قم از جمله محور اراک به سمت قم، آزاد راه قم به سمت تهران ، کاشان به سمت قم شاهد ترافیک پر حجم و سنگین است.

پناهی ادامه داد: در محورهای فرعی از جمله کهک ، جعفریه، محور قدیم ساوه، آزاد راه ساوه سلفچگان ترافیک سنگین و روان می باشد.


وی افزود: به رانندگان توصیه می کنیم با توجه  به اینکه اکثرا از سمت مرزها از جمله مرز مهران حرکت می کنند حتما در طول این مسیر طولانی استراحت کنند و اگر احساس خستگی و خواب آلودگی کردند حتما متوقف شده و استراحت کنند.

رییس پلیس راه استان قم بیان داشت: با توجه به اینکه ایام شهریور با موج سفرهای تابستانی مواجه می شویم متاسفانه از ابتدای شهریورماه سال جاری ۱۴ نفر در تصادفات محورهای جاده ای استان قم جان باختند که علت اصلی این تصادفات ناشی از خواب آلودگی و خستگی و عدم توجه به جلو توسط راننده گان بود.

پناهی خاطر نشان کرد: روز گذشته ترددهای استان نسبت به مشابه سال گذشته ۲۶ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: اتوبوس های برون شهری تقریبا در مرز مهران مشغول فعالیت هستند به همین منظور جهت تسهیل در جابجایی مسافرانی که از قم به سمت تهران در حرکت هستند طی هماهنگی که با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان داشتیم اتوبوس های واحد و مینی بوس ها استفاده می شوند.

رئیس پلیس راه استان قم در پاسخ به این سوال که با توجه به موج بازگشت زائران و ترافیک سنگین و پرحجم جاده های قم آیا محدودیت های ترافیکی جاده ای در این روزها اعمال خواهد شد؟ عنوان داشت: در حال حاضر محدودیت های خاصی اعمال نشده است و تلاش داریم محدودیت خاصی نیز اعمال نکنیم و ترافیک به صورت روان هدایت شود.

انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/36489
اخبار مرتبط

نظرات شما