مرگ مشکوک ۳ نفر در اعتراضات اخیر کردستان/ ضدانقلاب و گروهک‌های معاند به دنبال سناریوی کشته‌سازی هستند

استاندار کردستان از کشته‌شدن سه نفر در جریان تجمعات غیرقانونی در شهرهای استان خبر داد و گفت: مرگ هر سه نفر مشکوک است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،اسماعیل زارعی‌کوشا عصر دیروز در نشست با خبرنگاران رسانه‌ها در استانداری کردستان اظهار کرد: پیرامون موضوع فوت مرحوم مهسا امینی مسؤولان و مقامات عالی کشور از جمله روسای قوا، همه ورود کردند و دستور رسیدگی داده‌اند.

وی افزود: برخی جریانات در داخل و خارج کشور احساس کردند یک فرصت برای سوءاستفاده فراهم شده است و می‌توانند در این شرایط یک عرض اندام و ابراز وجود کنند و از این نمد کلاهی بسازند هر چند ما توقعی از دشمن جز این نداریم چون دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن استفاده می‌کند.

زارعی‌کوشا اذعان داشت: رفتار برخی افراد در داخل کشور به نوعی پوپولیستی و دنبال سوءاستفاده بودند و احساس کردند فضای تنفس برای آنها ایجاد شده که این مایه تاسف است.

وی افزود: اینها از فرهیختگی و فرزانگی به دور است و اینها اگر دنبال اصلاح هستند باید رفتار خود را درست کنند و بعد مدعی اصلاح شوند.

وی عنوان کرد: ممکن است افرادی از نسل جوان و نوجوان ما در گیر و دار احساسات برخی برخوردها شوند این اتفاق برای همه ما تلخ و غم‌انگیز است و این دختر را جای فرزند خود می‌گذاریم.

زارعی‌کوشا در ادامه گفت: این فضای احساسی وجود دارد تبعا اینها دلسوز مهسا و مهساها و اهل سنت و کُرد نیستند اینها اسم رمزی برای سوءاستفاده از فرصت است.

زارعی‌کوشا اظهار کرد: در این دو سه روزه نیروهای امنیتی و انتظامی ما با معترضین مدارا کرده‌اند و حتی تعداد زیادی از این نیروها در استان کتک خورده که کارشان به بیمارستان کشیده شده است.

وی در ادامه به خانواده‌ها هشدار داد: ضدانقلاب و گروهک‌های معاند به دنبال سناریوی کشته‌سازی هستند لذا خانواده‌ها مراقب فرزندان‌شان باشند.

زارعی‌کوشا عنوان کرد: ما در مقابل کسانی که فوت مهسا امینی را رمز قرار داده و به دنبال ایجاد ناامنی در کردستان هستند و آن را به سایر استان‌ها گسترش دهند، ایستادگی و برخورد خواهیم کرد.

استاندار کردستان از کشته‌شدن سه فرد در جریان تجمعات غیرقانونی در شهرهای استان خبر داد و گفت: مرگ هر سه نفر مشکوک است و شواهد پروژه کشته سازی وجود دارد.

استاندار کردستان به کشته‌شدن یک شهروند دیواندره‌ای اشاره کرد و گفت: براساس نظر متخصص، این فرد با سلاح جنگی کشته شده که هیچ کدام از رده‌های نیروهای مسلح از این نوع سلاح استفاده نکرده‌اند.

وی ادامه داد: قطعا این یک سناریوی دشمن بوده که بلافاصله مشخصات و تصویر آن فرد در شبکه‌های ماهواره‌ای پخش شد.

زارعی‌کوشا خاطرنشان کرد: آنها فرد دیگری را با همان شرایط در خودرویی در کنار بیمارستان سقز رها کرده بودند و باید مراقبت کنیم و اجازه ندهیم از این ابراز احساسات جوانان، دشمنان سوءاستفاده کنند و داغ دیگری بر داغ‌های ما اضافه کنند. مرگ نفر سوم نیز مشکوک و در دست بررسی است.

وی همچنین گفت: دشمن با این حجم از کار رسانه‌ای و تبلیغی که نسبت به فتنه سال‌های ۸۸ و ۹۸ بی‌سابقه است، را شروع کردند آنها از همان لحظه که مهسا در کما بود مترصد فرصت برای ضربه به نظام و مردم بودند.

استاندار کردستان یادآوری کرد: در دیدار با خانواده مرحومه امینی گفتم، باید خودشان هم ورود کنند و تمایز خود را مشخص نمایند کما اینکه تمایز وجود دارد و دوست ندارند امنیت مردم به خطر بیفتد.

زارعی‌کوشا ادامه داد: در شرایطی که استان کردستان آماده یک جهش از لحاظ اقتصادی و عمرانی است نباید اجازه داد بخاطر برخی رفتارها دچار خدشه شود.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/36586
اخبار مرتبط

نظرات شما