کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با قم فردا مطرح کرد؛

آشوبگران با تخریب اموال مردم کجا را می خواهند فتح کنند!

استاددانشگاه گفت:قرآن را آتش زدند،به پرچم اهانت کردند عده ای را کف خیابان کشیدند،  سوال اینجاست با این کارها می خواهند کجا را فتح کنند؟ اموال مردم را تخریب می کنند گیریم که توانستند چند مرکز دولتی و نظامی را هم بگیرند آخرش چه می خواهد شود وقتی ملت اینها را نمی خواهدمی خواهند برای چه کسانی حکومت کنند

حسن غفاری فر کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا اظهار داشت: برای آنهایی که به علت حادثه درگذشت بانوی مرحومه به دنبال براندازی هستند  یک نصیحت داریم که هزینه های براندازی خود را بالا نبرند،  از این ملت ۳ میلیون نفر به سفر اربعین رفته و برگشته اند ، ملتی که یک هفته است مورد هجوم رسانه های بیگانه قرار دارد تا به کف خیابان ها کشانده شوند اما نهایت جمعیتی که توانستند در پایتخت به کف خیابان بِکشند نزدیک ۱۰۰۰ نفر بود، این یعنی آنهایی که قصد براندازی دارند توان تجمع سرمایه اجتماعی را ندارند بلکه توان سرمایه سوزی دارند.

استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: نصیحتی که دکتر شجاعی زند دوست میر حسین موسوی به وی بعد از فتنه ۸۸ زد جالب بود وی به موسوی گفت هاشمی ۱۰ میلیون رای داشت تو در انتخابات بعدی ۱۳ میلیون رای داشتی اگر به جای این فتنه گری صبوری می کردی در انتخابات دیگر چند میلیون به رای تو اضافه می شد و رئیس جمهور می شدی اما با این کارها همه سرمایه گذشته و اکثر ۱۰ میلیون رای خود را  سوزاندی، اکنون براندازان نیز با این کارها سرمایه سوزی می کنند.

 وی با اشاره به اینکه  کشف حجاب هم برایشان بهانه است ، عنوان داشت: قرآن را آتش زدند، به پرچم اهانت کردند عده ای را کف خیابان کشیدند،  سوال اینجاست با این کارها می خواهند کجا را فتح کنند؟ اموال مردم را تخریب می کنند گیریم که توانستند چند مرکز دولتی و نظامی را هم بگیرند آخرش چه می خواهد شود وقتی ملت اینها را نمی خواهد می خواهند برای چه کسانی حکومت کنند.


غفاری فر گفت: سناریوی فتنه انگیزی و آشوب در کدام یک از کشورها جواب داد، هرچه آشوبگری کردند ملت ها بیشتر بیدار شدند.

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: بیشترین  دل نگرانی برای جوانان کم آشنا، عاطفی و احساسی داری قلب پاک که بی توجه هستند می باشد، سلبریتی ها و خواص جز مهره های سوخته کشور هستند مجاهدین خلق در دهه اول انقلاب که جنایت های زیادی علیه مردم ایران داشتند اکنون تبدیل به پیرزن ها و پیرمردهای آلبانی نشین شدن هر چند سال یکبار تعدادی افراد را برای دستیاری پیش این پیرهای فرتوت می برند اما بدانند که این کارها هیچ ثمره ای برایشان ندارد.

استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: این مهره های داخلی با مواضعی که می‌گیرند تبدیل به مهره سوخته می شوند زیرا آمریکا و اسرائیل استفاده ای که می خواستند از اینها انجام دادند و کنار گذاشته می شوند زیرا این افراد هنر خاصی که نوآور باشد را ندارند  زیرا اینها نه اندیشمند ، نه ریاضیدان، نه فیلسوف و نه حتی یک نظامی ماهر هستند.

غفاری فر گفت: عبور نظام و انقلاب از این اشخاص قطعی است انقلاب در طول عمر خود بالا و پایین زیادی تجربه کرده این افراد که کشف حجاب می کنند و جارو جنجال به پا می کنند اگر واقعا دلسوز هستید از راه مدنی وارد شوند چندین وکیل مجرب بگیرند و در دادگاه موضوع را پیگیری کنند  بیانیه صادر کنند یک نماینده برای دادگاه تعیین کنند اما اینها دلسوز کسی نیستند و تنها فرصت طلب هستند.

وی تاکید کرد: برای رسیدن به حقیقت مسیر بحث و گفتگو باید منطقی و عقلانی باشد‌.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/36599
اخبار مرتبط

نظرات شما