از محل عواید موقوفات صورت می‌گیرد

توزیع 2600 بسته نوشت‌افزار بین نیازمندان در رزمایش مهر تحصیلی/ اجرای طرح با اعتباری یک میلیارد و 250 میلیون تومانی

اداره کل اوقاف استان قم در قالب رزمایش مهر تحصیلی 1401، دو هزار و 600 بسته نوشت‌افزار ایرانی را از محل عواید موقوفات برای توزیع بین دانش‌آموزان خانواده‌های نیازمند تدارک دیده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، آیین شروع رزمایش مهر تحصیلی 1401، در سالن کوثر آستان مقدس امامزاده علی بن جعفر(ع) برگزار شد.
در این مراسم، علاوه بر مدیرکل، روسای مناطق و معاونان اوقاف استان قم، ابوالقاسم مقیمی معاون هماهنگی امور زائرین استاندار، عباس ذاکریان فرماندار قم، صادقخانی رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک قم و جمعی دیگر از مسئولان شهری و استانی حضور داشتند.
حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری مدیرکل اوقاف استان قم، مقیمی معاون استاندار، صادقخانی رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک و حجت‌الاسلام صمدانی رئیس اوقاف ناحیه یک شهرستان قم سخنرانان برنامه بودند.
گفتنی است رزمایش مهر تحصیلی با هدف توزیع نوشت‌افزار و لوازم مورد نیاز دانش‌آموزان خانواده‌های نیازمند برای شروع سال تحصیلی، یکی از برنامه‌های اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه است که با محوریت مراکز افق بقاع متبرکه اجرایی می‌شود.
در آستانه بازگشایی مدارس در سال تحصیلی 02 – 1401 هم اداره کل اوقاف استان قم با همراهی مراکز افق و از محل عواید موقوفات مرتبط، 2600 بسته نوشت‌افزار ایرانی را با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 250 میلیون تومان (هر بسته به ارزش تقریبی 480 هزار تومان) برای توزیع بین خانواده‌هایی که قبل از این شناسایی شده‌اند تدارک دیده است.
1600 بسته از این نوشت‌افزارها برای دانش‌آموزان دوره ابتدایی و هزار بسته هم برای دوره متوسطه آماده‌سازی شده است.

انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/36600
اخبار مرتبط

نظرات شما