امام‌جمعه قم:

صف معترضان از صف اغتشاش‌گران جدا است / مردم از قوه قضائیه و دستگاه‌های امنیتی انتظار دارند قاطعانه برخورد کنند

امام‌جمعه قم با اشاره به فتنه‌انگیزی‌ها و اغتشاشات اخیر گفت: باید جلوی آن‌هایی که با آشوب به اموال عمومی و مردم آسیب زدند را بگیرند؛ زیرا می‌دانیم که صف معترضان از صف اغتشاش‌گران جدا است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت‌الله سعیدی در خطبه نمازجمعه امروز  قم که در مصلی قدس قم برگزار شد، با اشاره به اغتشاش و آشوب عده‌ای اندکی از مردم در روزهای اخیر اظهار داشت: عده‌ای در این ایام تحت‌تأثیر شایعات و دروغ‌پردازی‌های دشمنان با هنجارشکنی، هتک مقدسات و تجاوز به حقوق انسان‌ها و اموال عمومی بغض و کینه خود را به ارزش‌های اسلامی از جمله امام زاده‌ها، مساجد و قرآن نشان دادند و نسبت به خانم‌های محجبه جسارت کردند.

وی ادامه داد: به این افراد هشدار می‌دهیم که دین در ایران اسلامی زنده و جوانان برومند این مملکت، غیرت دینی را از حماسه حسینی آموخته‌اند.
سعیدی بیان داشت: به این عده قلیل هنجارشکن که با توهم، تحت‌تأثیر رسانه‌های غربی قرار گرفته‌اند اعلام می‌کنیم که مردم ما از آرمان‌های اسلامی و ارزش‌ها و مقدسات دینی با تمام وجود حمایت می‌کند هرگز ساکت نمی‌نشیند.
وی با بیان این که مردم دین‌دار چنین جسارت‌هایی را تحمل نمی‌کنند، تأکید کرد: جوشش احساسات و عواطف دینی مردم ما به حدی بالا است که برای نظم و امنیت کشور و احترام به پلیس و قانون تا کنون به میدان نیامده‌اند.
امام‌جمعه قم تصریح کرد: فوت این خانم مایه تأسف و ناراحتی است؛ اما در پیش آمدهای مهم اجتماعی و سیاسی نباید جمهوری اسلامی، پلیس و نهادهای قانونی را بی‌دلیل و صرفاً بر پایه شایعات متهم به شکنجه و بی‌کفایتی برای حفظ جان شهروندان کرد و هم نوا با دشمنان در آتش فتنه، تحریک احساسات و جریحه‌دار کردن افکار عمومی مشارکت کرد.

وی به اقدامات دولت در خصوص این شهروند اشاره کرد و ابراز داشت: رئیس‌جمهور قبل از سفر به سازمان ملل به وزیر کشور دستور بررسی و ارائه گزارش دادند و بعد از انتشار فیلم نیز گوشه‌ای از دروغ‌پردازی دشمنان آشکار شد و پزشکان نیز اظهارنظر کردند و لازم است سریع به پرسش‌های پیرامون این ماجرا پاسخ صریح داده شود تا حقیقت روشن شود.
سعیدی تصریح کرد: مردم از قوه قضائیه، نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی انتظار دارند که برای حفظ امنیت و نظم عمومی با اخلال گران، فتنه‌آفرینان و تشویش کنندگان افکار عمومی قاطعانه برخورد کنند.
وی ادامه داد: باید جلوی آن‌هایی که با آشوب به اموال عمومی و مردم آسیب زدند را بگیرند؛ زیرا می‌دانیم که صف معترضان از صف اغتشاش‌گران جدا است.



انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/36636
اخبار مرتبط

نظرات شما