فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران:

مردم در فتنه اخیر خوب درخشیدند/بیانات رهبری امیدوارکننده برای مردم و مایوس کننده برای دشمن بود

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه بیانات رهبری امیدوارکننده برای مردم و مایوس کننده برای دشمن بود، گفت: به مردم می گوئیم که شما در این عرصه و فتنه خوب درخشیدید و راه حق از باطل را خوب شناختید .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،   سردار سرتیپ حسین اشتری صبح امروز در مراسم اجتماع بزرگ یاوران مهدی(عهدسربازی) که در صحن مسجد مقدس جمکران برگزار شد  با اشاره به حوادث اخیر، اظهار داشت: حوادث اخیر با هدف خارج کردن کشور از مسیر پیشرفت از سوی دشمن ساماندهی و طراحی شده بود.
وی ادامه داد: منتظران واقعی امروز در این پایگاه جهان تشیع جمع شده اند که امیدواریم بتوانیم آن چیزی که مورد نظر و توجه حضرت بقیه الله العظم (عج) است در زندگی شخصی و سازمانی انجام دهیم.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه انقلاب اسلامی طلیعه و آغازعصر ظهور است، افزود: انقلابی که در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ با هدایت و امامت حضرت امام (رحمه الله علیه) و حضور مردم به پیروزی رسید شروع نهضت حضرت مهدی موعود(عج) است.
وی گفت: ان شاءالله در این ۴۳ سال که گذشت توانسته باشیم آن مسیری که مورد نظر حضرت امام (ره) بود را طی کرده باشیم، حتما این راه، راه درستی بوده و شهدای ما در دفاع مقدس و تمامی عرصه ها و در دفاع از حرم و امنیت مردم، جز منتظران واقعی حضرت هستند، ان‌شاءالله این امانت به سرمنزل مقصود خواهد رسید و پیروزی نزدیک است.
سردار اشتری اضافه کرد: در بیانیه دوم گام انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری اشاره می فرمایند "جوانان ما زمینه ساز ظهور هستند و با روحیه انقلابی در مسیری قدم می‌گذارند که مسیر حضرت حجت ابن الحسن العسکری(عج) خواهد بود"، پیروی از ولی فقیه پیروی از حضرت ولیعصر(عج) بوده و این مسیر، مسیر ظهور است.
وی ادامه داد: راهی نداریم برای رسیدن به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) به جز پیروی از تدابیر امامین انقلاب، کسانی که مخالفت می‌کنند، عناد دارند و انقلاب اسلامی را تهدید می‌کنند بدانند که صاحب اصلی این انقلاب حضرت ولی عصر(عج) است.
فرمانده فراجا تصریح کرد: در روزهای پیروزی انقلاب اسلامی و آغازین روز های دفاع مقدس با کمترین امکانات در مقابل دشمن بعثی با تمام تجهیزاتی که در اختیار داشت و تمام دنیا از آن حمایت می‌کرد رزمندگان ما و ملت ما پیروز شدند.
وی افزود: در تمامی فتنه هایی که رخ داده است و در همین اتفاقاتی که اخیراً در کشور رخ داد بحمدالله با هوشیاری مردم و تدابیر مقام معظم رهبری و هوشیاری حافظان نظم و امنیت این توطئه خنثی شد.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: شبکه صهیونیست گفت ما نتوانستیم به اهداف خود برسیم، دشمن به دلیل پیروزی‌ها و موفقیت های کشور ناامید شده است، روزی نیست که ما عنایت و لطف الهی را نبینیم، جوانان ما باید امیدوار باشند به آینده، در تمامی عرصه ها، علی رغم تمامی توطئه‌ها پیشرفت های خیلی خوبی داشته ایم.
وی گفت: علت تمامی پیشرفت‌ها تبعیت از امام عصر (عج) است، پیروزی و رشد و تعالی ما همین راهی است که مردم تاکنون رفته‌اند، امروز اگر دشمن به بهانه‌ ای آشوب به پا می کند چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی مطمئنا کار سازماندهی شده است.
سردار اشتری گفت:دشمنان می خواهند کشور امام زمان (عج) را از مسیر خود خارج کنند دنبال این هستند که ما ایران قوی و مستقل نداشته باشیم ولی به لطف الهی و عنایات خاصه حضرت همه اینها را خواهیم داشت.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه انتظار باعث پیشرفت می شود، گفت: شهدای اخیر همه عاشق امام زمان(عج) بودند و یاد او را همیشه در دل خود داشتند.
وی اضافه کرد:شهدای اخیر همه خدمت گذار مردم بودند و باید از ایثار و از خودگذشتگی و جوانمردی آنها یاد کنیم.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران ابراز داشت: به مردم می گوئیم که شما در این عرصه و فتنه خوب درخشیدید و راه حق از باطل را خوب شناختید و آن را انتخاب کردید. ما در کنار شما هستیم.
وی بیان کرد: خطر قرمز ما امنیت مردم است. هر کس و یا هر گروهی که بخواهد امنیت مردم را به مخاطره بیاندازد حافظان نظم و امنیت در کنار مردم در مقابل این افراد خواهد ایستاد.
سردار اشتری تصریح کرد: همکاران بنده در این مقطع حساس شجاعانه در میدان بودند و قبل از آن هم به مدت 45روز در ایام اربعین در حال خدمت رسانی به زائران امام حسین(ع) بودند و افتخار ما این بود که خادم زائران امام حسین(ع) بودند.
وی ادامه داد: شعار حافظان امنیت این است که ما به عشق حضرت در کنار مردم هستیم و نمی گذاریم برخی ها به جان و مال مردم تعرض کنند و البته با اقتدار، ابتکار و خویشتن داری با آنها برخورد قانونی خواهیم داشت.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه امروز کشور در آرامش و امنیت قرار دارد، گفت: دشمن در تلاش است تا این امنیت و آرامش را برهم بزند.
وی تاکید کرد: در روزهای گذشته بیانات  حکیمانه و مقتدرانه و پدرانه رهبر معظم انقلاب در دانشگاه امام حسن(ع) استفاده کردیم. این بیانات آبی بر روی آتش بود. این بیانات امیدوار کننده برای مردم و مایوس کننده برای دشمنان بود که انشالله این سایه پر برکت و بر خیر رهبری بر سرما مستدام باشد.


انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/36934
اخبار مرتبط

نظرات شما