مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم خبر داد:

آمادگی کامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم برای جشن بزرگ نیمه شعبان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم از آمادگی کامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم برای جشن بزرگ نیمه شعبان در قم خبر داد.

مهندس یوسف صادقی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته از سوی شرکت توزیع نیروی برق استان قم برای هر چه‌بهتر برگزارشدن جشن میلیونی نیمه شعبان در قم اظهار داشت: در طی روزهای اخیر اقدامات خوبی در این زمینه صورت‌گرفته است.
وی در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته در زمینه تأمین برق در ایام نیمه شعبان گفت: نصب 200 پروژکتور در محدوده، اجرای حدود ۳ کیلومتر شبکه، نصب ۱۰۴ تابلو برق در بلوار پیامبر اعظم به‌منظور استفاده موکب‌ها، تقویت ترانس‌ها برای برق شبکه‌های تلویزیونی، نصب ۱۰ پایه سیمانی برای پارکینگ‌های جدید، بازدید ۱۸۰ کیلومتر و سرویس ۷۵ کیلومتر شبکه فشار متوسط، شاخه‌زنی و سر برداری ۱۰۰۰ درخت در مسیر شبکه‌های فشار متوسط تغذیه‌کننده مسجد مقدس جمکران، بازدید از ۷۰ دستگاه پست هوایی و زمینی  و سرویس تعداد ۲۵ پست زمینی و هوایی، استقرار ۱۴ دستگاه سبد و ۴ دستگاه تریلی در جمکران از جمله این اقدامات این شرکت است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم بیان داشت: در روزهای پیش رو نیز شرکت توزیع نیروی برق استان قم در آمادگی کامل به سر می‌برد تا در صورت بروز هر مشکلی دراسرع‌وقت اقدامات لازم صورت بگیرد.



انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/40640
اخبار مرتبط

نظرات شما