مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران مطرح کرد:

آمادگی کامل وزارت نیرو برای برگزاری باشکوه جشن‌های نیمه شعبان در قم

مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران از آمادگی کامل وزارت نیرو و شرکت‌های آب و برق برای برگزاری باشکوه جشن‌های نیمه شعبان در قم خبر داد.

سید یعقوب محمد مرادی در حاشیه جلسه شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق قم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به بررسی برنامه‌های صنعت آب و برق قم در ایام نیمه شعبان پرداخت و بر ضرورت آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی به زائران مسجد مقدس جمکران تأکید کرد.

وی از آمادگی وزارت نیرو برای برگزاری باشکوه جشن نیمه شعبان در قم خبر داد و اظهار داشت: پیگیری لازم برای اعزام تانکرهای ثابت و سیار آب و ارسال آب‌های بسته‌بندی به قم انجام شده و آمادگی ارسال تجهیزات برقی در صورت لزوم وجود دارد.

مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای تأمین آب و برق موکب‌های مسیر بلوار پیامبر اعظم توسط شرکت‌های آب و برق استان قم انجام شده است، ابراز داشت: شرکت‌های آب و فاضلاب و توزیع برق تهران به عنوان معین استان قم نیز آمادگی لازم برای پشتیبانی از خدمات‌رسانی را دارند.

وی با بیان اینکه وزارت نیرو سال‌ها تجربه برگزاری مراسم پرجمعیت همچون اربعین را دارد، ابراز داشت: امیدواریم جشن‌های نیمه شعبان امسال نیز به بهترین شکل ممکن به ویژه بدون هیچ مشکلی در زمینه تأمین آب و برق به برگزار شود.

مهندس یوسف صادقی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم نیز با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در زمینه تأمین برق در ایام نیمه شعبان گفت: نصب 200 پرژکتور در محدوده ، اجرای حدود 3 کیلومتر شبکه، نصب 104 تابلو برق در بلوار پیامبر اعظم به منظور استفاده موکب‌ها، تقویت ترانس‌ها برای برق شبکه‌های تلویزیونی، نصب 10 پایه سیمانی برای پارکینگ‌های جدید، بازدید 180 کیلومتر و سرویس 75 کیلومتر شبکه فشار متوسط، شاخه زنی و سربرداری ۱۰۰۰ درخت در مسیر شبکه های فشار متوسط تغذیه کننده مسجد مقدس جمکران، بازدید از 70 دستگاه پست هوایی و زمینی  و سرویس تعداد 25 پست زمینی و هوایی، استقرار14 دستگاه سبد و 4 دستگاه تریلی در جمکران از جمله این اقدامات این شرکت است.

مهندس بختیاری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم نیز با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده در زمینه تأمین آب در این ایام اظهار داشت: استقرار تانکرهای ثابت و سیار، آبرسانی به موکب‌های مسیر بلوار پیامبر اعظم، برپایی موکب جهاد تبیین، همکاری با مدیریت مسجد مقدس جمکران و تهیه 17 تانکر ثابت آبرسانی برای موکب‌ها از جمله اقدامات شرکت آب و فاضلاب استان قم است.
 




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/40641
اخبار مرتبط

نظرات شما