مدیر منطقه ۵ شهرداری قم خبر داد:

اتصال مناطق شهری ۲ و ۴ شهری توسط پروژه شهدای روحانیت

مدیر منطقه ۵ شهرداری قم از اتصال مناطق شهری ۲ و ۴ توسط پروژه شهدای روحانیت و تسهیل در خروج مسافران از استان خبر داد و گفت: این پروژه در جهت تکمیل رینگ فردوسی بسیار مهم است و بدون افتتاحیه زیر بار ترافیک رفته است.

 علی‌اکبر رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا با اشاره به افتتاح غیررسمی بلوار و زیر گذر شهدای روحانیت، اظهار کرد: این پروژه با رمپ و لوپ‌های موجود مساحت ۳.۵ هکتاری را دربرگرفته است.
وی افزود: این زیرگذر مناطق شهری ۲ و ۴ را به یکدیگر متصل کرده است و همچنین بلوار امام رضا (ع) را به مسیرهای خروجی از استان برای تردد مسافران تسهیل کرده است.
مدیر منطقه ۵ شهرداری قم با اشاره به اینکه در این پروژه رینگ فردوسی بسیار مهم است، گفت: با احداث بلوار شهدای روحانیت و زیرگذر در این پروژه رینگ فردوسی در منطقه دو به طور کامل اجرا می‌شود.
وی اضافه کرد: این پروژه باعث اتصال میدان نبوت به میدان سپاه و سپس پردیسان شده است.
رحیمی با اشاره به اینکه در این پروژه سه هکتار تملک داشتیم، عنوان کرد: بخشی از تملکات این پروژه از طریق کمیسیون ماده ۱۰۱ کارشناسی شده است.
مدیر منطقه ۵ شهرداری قم با اشاره به فضای سبز این پروژه عنوان کرد: با تکمیل‌شدن این پروژه حدود ۲ هکتار فضای سبزی که در این محدوده احداث خواهد شد به سرانه فضای سبز منطقه و استان اضافه خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: تلاش کردیم با کشت درختان و درختچه‌های زینتی از نظر کیفیت فضای یک اقدام انحصاری انجام دهیم.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/42244
اخبار مرتبط

نظرات شما